HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2009.09.20. 11:54 Tvili

egy újabb hétvége asszem talán a harmadik.

Ez a hét is eltelt.

Voltunk órákon és szerdán elmentünk a Yanchang kampuszra hogy beszerezzük a szükséges papírokat a kiérkezett rendősrési küldöttségtől. Mondanom sem kell hogy hatalmas volt a kavarodás és a felfordulás de szerencsére mindent amit mondtak kínaiul megértettem szóval tudtam hogy hova kell menni és mit kell beszerezni, melyik pultnál milyen papírt szóval amíg a tobbiek fordítgattak meg kérdezgettek addig én beáltam a sorok elejére és hip-hop meg is voltam. Volt valami probléma is mert valami papírom nem volt benne a már előzőleg a suli álltal összeállított mappában, de mint mindíg most is szerencsém volt mert kivittek a tömegből és egy emelettel följebb a tanári irodában szép kényelmesen elintézték nekem a dolgokat. Szóval megvoltam és nem is kellett a fél életemet tölakodással meg papírzörgetéssel eltölteni.

Ezen a héten már nem mentem el bulizni hétvégén mert kb 3-4000 forintnak megfelelő yüenem maradt a hátralévő másfél hétre. Nem vészes mert ki lehet húzni vele csak már be kell osztanom nagyon a pénzt. Amúgy nem jutottam volna ideáig de mindent nekem kellett megvenni, és a suli még tartozik kb 2000 yüennel. Jövő hónapban azt is odadják remélem. De így is jól telt a hétvége, kellemes sörözés meg pinpongozás a többiekkel, meg egy kis billiárd. Pénteken a külföldiek kosárcsapata játszott a kínaiak csapatával. Vesztettünk de csak pár ponttal. Ez egy kvalifikációs meccs volt az egyetemek közötti kosárbajnokságba és minthogy már három éve folyamatosan a külföldiek viszik el a házi kupát most a bírók is bekeményítettek és kb mindent befújtak ellenünk. Két játékost a meccs után el is vittek az orvoshoz mert leamortizálták őket. Pedig megpróbáltak a srácok nagyon szépen játszani de a kínaiak már teljesen ki voltak akadva. Szóval megerőszakolták a csapatot annyi szent.

Utánna elmentünk a nyugati kapuhoz egy vigaszvacsira és még vacsi előtt megint vettem egyet az új felfedezésemből. Szóval van egy hely az E68 pizzéria amit nem is értek hogy miért E68 de mindegy nem kötekszem, viszont van egy az utcára néző üdítős részük és na az valami fantasztikus. Van vagy száz féle dolog amit ott helyben csinálnak meg neked. Én egy ---oriós banános jégkásás shakeet---kértem, úgy csinálják hogy belerakják a turmixba egy naaagy banánt meg sok jeget meg orió kekszeket ( nem tudom hogy tudod e de azért csak elmondom, szóval az orió az amcsiban a pilótakeksz csak rosszabb mint a pilóta ) aztán összekutyulják és kitöltik egy pohárba. 210 forintért olyan fél litert kapsz belőlle. Naaaaaaagyon finom, kicsit fura mert olyan barnás feketés színe van a kakaós keksztől és nem valami bizalomgerjesztő elvégre mégiscsak egy banánshake és az ne legyen barna vagy fekete nem? Ja és raknak bele zselébogyókat, ezek igazából fogalmam sincs hogy micsodák de mindenbe rakják. Ilyen kis átlátszó zselégolyócskák aminek a közepén van egy fekete mag szerű zselémag. Úgy néznek ki mint a békapeték és a zselé miatt kicsit nyálkás érzés is meg csúszkálnak a szádban, de nagyon vicces. Tudom ez így most nem valami bizalomgerjesztő de majd ki kell próbálnootok ha egyszer itt jártok, muszáááj. A kajálás amúgy nagyon bőséges volt és sok sör hozzá és még így is olcsóbban jöttünk ki mint otthon egy étteremben. Az árak valami fantasztikusak, el sem tudom képzelni hogy milyen lehet a többieknek Ningboban Zitának vagy Brúnónak Changduban. Biztos még ennél is olcsóbbak.

Közben prbálok valami mellékest találni hogy kiegészítsem az ösztöndíjjamat de eddig még nem sok sikerrel, de nem aggódom majd csak lesz valahogy. Mindig van valahogy. Ez örök igazság.

A mai napon reggel felkeltem nyolckor és olvastam egy kicsit a kínai könyvemből, aztán olyan 20 perc után rájöttem hogy már nem is olvasok hanem álmodok szóval még visszafeküdtem egy 20 percre, aztán megint fölébredtem megint olvastam és ez így ment és olyan 10 órára már teljesen fel is ébredtem. Aztán tanultam meg olvastam az Angyalok és Démonokat. Ja igen mert ezt nem is mondtam a Dórim kölcsönadta az Angyalok és Démonokat és mivel tetszett a film úgy döntöttem belevágok a könyvbe is. Olyan mint a Davinci kód. Gyors pörgős és élvezet olvasni. Már a közepe felé járok és sztem pár napon belül be is fejezem attól függően hogy mennyire leszek lusta bármit is csinálni.

Amúgy lassan megérkezik ide is az ősz a kosárlabdás kajálós estén pénteken már elég hűvös volt és fáztam is kicsit a rövidújjúban. Ehhez képest a tegnapi este megint nagyon fülledt volt szóval még nem jött el csak adott egy kis ízelítőt hogy mire is lehet majd számítani.

Már írom össze a listát hogy mi hiányzik még az életemből innen. Elmondom nektek is. Hűtő, ivóvíz adagoló, egy felmosómopp meg vödör hozzá, súrolószerek, bicigli a kampuszra, konditerembérlet.... ésatöbbi

mindet nem fogom tudni megvenni októberben de amit tudok azt beszerzek. Ja és egy szőnyegen is gondolkodtam meg valami virágra a szobába

vagy egy teknősre

:D:D:D

lehet hogy veszek egy kisteknőst magamnak. Nagyon egyedül vagyok a szobában. Pont most jött be Javier, szólt két szót aztán be is ment a fürdőbe és most is ott van. Nem tudom lehet hogy velem van a baj, de most egy kicsit mérges lettem, már elmúlt de amikor megjött az voltam. Mert tulajdonképpen nem is lakik itt hanem a barátnőjénél itt soha nem alszik nem vett vagy tett hozzá semmit a háztartáshoz csak ide van hivatalosan berakva és van kulcsa. Éshát nem kopog meg semmi és csak jön meg megy és tesz vesz amit szeretne. Amúgy nem is dumálunk olyan sokat mert nem is látom szinte soha de a többiek közelében sem. Szóval ez kb olyan mintha egy idegen csak úgy bejönne a személyes terembe az én lakásomba. Lehet hogy nem vagyok toleráns de akkor se tetszik. Majd megpróbálom megkeresni hogy mi lehetne a megoldás erre a dologra.

na jó most megyek majd ha történik valami izgi akkor úgy is írok, most pedig megpróbálom átrakni a telómról a képeket a gépre blútuttyal hátha sikerül és akkor felrakom őket a picasara. Ciao

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr1001394282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása