HTML

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2009.09.28. 10:44 Tvili

Vasárnap kalózbuli volt

Na szervusz(tok), szia(sztok), hogyvagy(tok)? Egy nappal lemaradtam a szokásos jelentéssel de egy kicsit most el vagyok borulva agyilag. Nincs pénz, a suli nem is mondja hogy mikor ad, közben tartozik nekem úgy 2000+  yuannel ami 60 000+ forintba, de ebből nem ad vissza ezret mert itt újra fizetni kellett egy orvosi vizsgálatért, egy új vízumot kellett vennünk és tankönyveket. Szóval bár a pénzt ami jár nekünk még nem kaptuk meg már rögtön lenyultak egy ezrest. Na mindegy . Ha nem adják vissza legalább egy részét akkor úgyis kiborul a bili és félhetnek. A kavarodás azért van most mert csütörtökön elsejétől a nemzeti ünnep napján egy hét szünet lesz és mindenki utazik megy látogat szórakozik. Én valószínüleg ittmaradok a sötét kampuszon pénzhiány miatt de majd a többiek mesélnek hogy milyen volt, sajnálom pedig remélem nem megy el mindenki, nem akarok egyedül maradni. Szóval hogy ledolgozzunk két napot ezért tegnap vasárnap is volt suli, nagyjából ez is az egyik ok amiért tegnap nem írtam, illetve nem teljesen szimplán csak lusta voltam de akkor is valamire hivatkozhatok. Mondjuk az mellettem szólt hogy a szperdurva három órás napunk volt ami 6 óra kínainak felel meg reggel 8-as kezdéssel. Namármost minden tiszteletem a kínaiaké (na jó ez így nem igaz) de fehér embert vasárnap reggel nyolcra órára berendelni embertelen és szerintem tiltja a genfi egyezmény is. Dehát Genf messze van és valószínüleg amúgysem mer beszólni Kínának úgyhogy lenyeltük a békát. Szerencsére este a Tarának volt a szülinapja, a Tara a Gyula a másik magyar srác szobatársa és szomáliai. Néha viccelünk vele meg ő is hogy ő itt a főkalóz. Igazából most neki van a legtöbb joga kalóznak nevezni magát, amúgy nagyon rendes és nagyon normális srác. A buli jó volt de éjélkor véget vetettek neki mert a Gyula aludni akart a mai óráinkra tekintettel szóval ennyi volt. Utánna én még a kazahokkal meg üzbégekkel kimentem besörözni meg becsirkesaslikozni a Ny-i kapuhoz. A többieket is hívtam de mindenki bepunnyadt és puncik voltak nem jött senki úgyhogy muszáj volt az oroszokkal odaraknunk magunkat. Ja amúgy megtanultam oroszul két mondatot 1. Sört akarok! 2. Van söröd? magyarul egyszerűbbnek tűnik de oroszul iszonyúúúúú hossszúú és tööök jó amikor mondom úgyhogy csak senki ne becsülje le az oroszomat. Nyitottam vasárnap még bankszámlát is, ittam áfonyás banános BingBinget. Namármost a bingbing fingom sincs hogy mi akar lenni. Kínaiul úgy írják hogy bing = jég de ez nem shake nem smootie nem turmix. Valahogy minden egy kicsit egyszerre nem volt rossz de az oriósat még akkor sem veri. Ebben kis zselékockák voltak és olcsóbb is volt 3 yuannel szóval jól jártam. Voltunk mekiben is a Felippevel a Crissel meg Olgával és Xeniával (ők oroszok). Aztán mi volt még tegnap. Nagyjából ennyi elég eseménytelen volt az óráknak a nagyobb része.

 

A héten sem nagyon tudnék említésre érdemeset mondani. Voltam egyik este az arabokkal kicsit dumáltam megismertem őket közelebbről. Van egy Mohamed Tunéziából, 2 Musztafa és egy Amin Egyiptomból meg egy másik srác Algériából de neki mindíg elfelejtem a nevét. Na de lényeg a lényeg hogy az arabok nagy arcok. A mohamed az totál dilis, nagyon nagy partiarcnak tűnik és amikor magyaráz van egy olyan őrült fény a szemében amitől néha tényleg megilyedek, de jófej egyébként. Elég eseménytelen most az élelt. Vásárolni akarok dolgokat. Párnát a székemre mert töri a seggem, egy csupasz fa-székem van ugyanis, valami fürdőszobai kilépőt hogy ne a hideg csempére lépjek. Egy felmosómoppot meg felmosószert hozzá, seprűt, hűtőt is akarok beszerezni, víztartályt hogy tudjak inni vizet, szőnyeget a szobába, képeket a falra hogy ne legyen ez a koszos fehér mindenféle foltokkal, valami cserepesnövényt a sarokba hogy legyen ami szűrje a levegőt és legyen valami zöld is. Egyszóval szeretném kicsinosítani a környezetemet mert ahogy most ez kinéz az lepra a köbön, és a jókedvem az egyetlen védelmem a depresszió ellen ami itt kínában kialakulhat. Bár a társaság segít sokat de itt az ősz és lassan majd kezdődik majd majd majd a tél is. Körülbelül az a 700 dollár amivel kijöttem arra kell hogy kialakítsam magam körül a lakást és élhetővé tegyem ezt a helyet egy évre. ehez képest már csak 400 van meg belőlle mert minden szarért fizetni kell és a suli meg nem ad pénzt. Kéne valami melót is találnom mert nem fogom sokáig húzni így. Már megdumáltam az ITD itteni irodájával hogy benézek hozzájuk, az irodavezető csajszi mondta hogy a szünet után vár az irodájába hogy tudjunk dumálgatni. Nagyon remélem hogy lesz valami. Ha olyan havi 5-6 száz yuannt tudnának adni talán valamiét akkor azzal már nagyon nagyon beljebb lennék és az 15-18 ezer forint.

Jaaj amúgy van vicces dolog is. A szintemen lakik Mandy az indonéz csaj és kértem tőlle filmeket mert én meg adtamneki disney filmeket. És átmásoltam párat a hordozható vinyójáról. Na az egyik egy inyencség. Ádám neked külön ajánlom, a címe Lesbian Vempire Killers, megnéztem és igazából egy B kategóriás horrorvígjáték. Viszont : britt, vannak benne lezbikusok, akik ugyebár vámpírok és gyilkolnak:D:D:D Most komolyan ....... kívánhat még egy férfi ennél többet?:D:D:D

Most miután ezt megírtam benyomok egy banánt és megnézem a Madagaszkár 2-t aztán tanulok. Képek ma már lesznek az állatkertről is megmutatom amint mosolygok az elefánttal a háttérben. Ha szerencsétek van akkor meglesz a párzó dalmatákról készült sorozat és a videó is:) igazi csemege:D. Na most nem igazán jut más az eszembe és kell az a banán és a filmet is meg akarom nézni szóval lépek.

mindenki legyen jó egyetek sok vitamint és ne oltassátok be magatokat disznóbaci ellen mert amúgyse működik és lehet hogy veszélyes ahogy most olvasom a nekem küldött összeesküvéselméletgyárosoktól.

na pusszantás

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr641412352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása