HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2009.12.17. 17:18 Tvili

közeleg a karácsony

Kedves embertársaim barátaim

szomorúan közlöm a hírt hogy jövőhéten karácsony és itten aztán egy fél deci karácsonyi hangulta sincs. Úgy látszik, hogy az úrjézus születésének napja teljesen hidegen hagyja az ázsiai kontinensnek ezt a részét. Dehát miért is???? Nem tudom de ahogy közeledik a szilveszter egyre több korvér és borvirágos orrú (nemtom miért ábrázolják részegnek) télapó fej, csilli villi dísz és miegymás van kiaggatva, valamit egyre sűrűsödik a tüzijáték is.

Na nem baj a karácsonyról majd még beszámolok. Most egy nehéz időszakon estem túl. Az élet nagy kérdésein gondolkodtam ahogy az lenni szokott és próbáltam kideríteni hogy mihez kezdjek magammal. Tanulom a kínait de gecire nehéz, lehet hogy csak azért nem érzem a változást mert benne vagyok és ez lenne a jobbik eset, vagy tényleg nem fejlődöm. Beszélek beszélek de még mindíg kurva nehéz megérteni a kínaiakat és főleg az ittenieket. Erre pont tegnap jöttem rá.  Még iszam barátom születésnapi partiján találkoztam egy kínai lánnyal aki magas csinos és jófej valamint még idegen nyelveken is tud. Szóval összebarátkozódtunk és tegnap meghívtam vacsorázni és elhozta a laptopját és megnéztük együtt az Iszambulis képeket, mondanom szem kell hogy nagyon jók lettek, főleg azok ameliyken már láthatóak a torta becsapódásának nyomai. A kenyaiaknál van ez a szokás tetszik tudni, hogy a születésnapi tortát a születésnapos és a vendégek teljes testfelületén szétkenik és egymásra dobálják, minthogy megállapítottam hogy a habosbabos müanyagtorta meg sem közelítheti, sőt lábával sem érintheti a nagymamám tortájának még a nyomát sem ezért én is arra az álláspontra helyezkedtem hogy ezt a tortát csak hajigálni érdemes. Ami még rendben is lett volna de az új sálamat is bekenték amit igen sok pénzért vettem és kasmír. Namár most a fekete kasmír sálamon ami rajtam volt mert menőztem nem mutat jól a fehér tortahab. Ekkor teljesen bevadultam és vérben forgő szememmel Angelát kerestem hogy visszakenjem rá a cuccot. És miután megtettem, plusz egy kis extra krémet még ráraktam elmentem a mosdóba ahol már Iszam és Xusa a barátnője mosdottak. A menést az elfogyasztott alkoholmennyiség hatása után inkább tántorgásra helyesbítem. Szóval épp a csap fölé hajolok amikor Xusa (amúgy Xenia a becsületes neve) kitalálta hogy ő bizony most kurva vicces lesz és belekent még egy adagot a ruhámba. Na kész vége elpattantam és felmarkoltam a ruhámról a krémet és egy csatakiáltással nekilendültem hogy én most pedig kivéreztetem Xusát de a blúzába való belekenés helyett a mosdóbéli tömegnyomor, az elfogyasztott alkohol és a lökdösődés hatására az történt hogy egy teli marék habbal TELJESEN VÉLETLENÜL totálba rámarkoltam a mellére. Ami egy kellemes dolog amúgy, de Iszam pont mellette állt ( kapaszkodott a mosdókagylóba ) szerencsére nem vett észre semmit a dologból én meg azonnal elhagytam vérengzésem színhelyét és a kínai csajszival átmentünk még a Nyugati Kapuhoz és nagy ilyedségemre benyomtunk még 5 sört meg gyakoroltam az akkorra már igencsak folyékonnyá váló kínaimat. És igen itt döbbentem rá hogy valahogy vele kevésbé vannak nyelvi problémáim, rá is kérdeztem és kiderült hogy nem csak a plusz sörök miatt van ez a különbség hanem mert ő északi Hubei-ből való (az egy tartomány). Szóval kapja be az összes déli és tanuljon meg beszélni. Megy ez a kínai csak rossz felén vagyok az országnak. Legközelebb tuti peking lesz a cél.

A sál meg amúgy amiből kiindult a dolog a ruhapiacról van. Múlthét pénteken mentünk oda Lynyvel, Jamessel, Joeval meg még pár arccal mert fel kellett venniük a ruhákat amik akkorra lettek kész. Ez a hely óriási. Odamész, kiválasztod egy divatmagazinból vagy mintákból hogy mit szeretnél (öltönyt, zakót, frakkot, kabátot, inget, pulóvert, öltönynadrágot, nyakkendőt amit csak akarsz.......), utánna kiválasztod az anyagot meg a mintát az anyagkészletükből , hozzápróbálod a szemed színéhez meg mittudom én, aztán leveszik a méreteidet és egy hétre rá készen van a te saját testedre szabott szuperkényelmes és szuper vagesz egyedi ruha. Én vettem ill. rendeltem egy szürke szövetkabátot amit méretre szabnak ( méreteimet figyelembevéve elég jó dolog )és nagyon menő lesz, majd holnap fényképeszkedek és megmutatom. A kabát potom 12 000 forintba került. Ha otthon egy ilyen kabá tot akarok akor boltban 40 000-tól kezdődik ez a fazon, ha meg szabóhoz megyek hogy méretre varrja meg akkor hát 60-70 ropi tuti van. Szóval örülök mint majom a farkának. Ezután még rendeltem egy másik helyről négy darab pamutinget karcsúsított szabással, nagyon menő tiszta menedzseres mintákkal. Ezeknek darabja otthon a Mammutban 12-13 ropi körül van. Itt méretre készítéssel és úgy, hogy a gallért meg az ingujjat én választom össze hozzá 11 400 forint volt (ismétlem 4 db!!!! ). Első felét mindennek kifizettem és holnap azaz pénteken a kínai csajszival megyünk értük. Ja amúgy a kínai csajszi neve Éva (ez a francia neve a kínait nem tom majd megkérdezem de így könnyebben megjegyzem) Ő még akar menni egy tetováló szalonba is, mert mondta hogy tetkót szeretne. Én is gondolkodtam már rajta úgyhogy legalább körbeérdeklődöm hogy mi van meg hogy.

Mostanában pont mikor vége lett a gondolkodásomnak, hogy mit fogok csinálni ha soha nem tanulom meg normálisan ezt a nyelvet lassan kezd minden beindulni. Az egyik haverom a kondiban a minap odajött hozzám és elkezdtünk értelmesen beszélgetni és szervezni akar az osztálytársaival ilyen kis beszélgetős vacsorákat hogy majd ők gyakorolják az angoljukat velünk de majd kínaizás is lesz benne rendesen nem kell félni. Aztán ez az Éva dolog is most remélem lendít majd a nyelvi szintemen. Elég kellemes társaság szóval jól érzem magam vele nem olyan furcsa és taszító mint a többi kínai. Ma este elhívott uszodába. Az Északi-kapun kívül van még egy kondi de drágállom a tagságit úgyhogy nem oda járok, na de mindegy is nekik van viszont uszodájuk ami igaz csak egy nagy úszómedence de a semminél bőven jobb és tiszta legalább. Úgyhogy ma edzés gyanánt uszikáltam meg utánna beültem pár percre a szaunába. Mivel kint lassal röpködnek a minuszok ez el sem tudjátok képzelni hogy micsoda csodás érzés volt számomra a fűtéstelen Shanghaiban. Apropó fűtés ma úgy egy- negyed kettő körül egy magát tanárnak mondó ürge meg a gondnok (aki úgy néz ki mint egy otthoni kocsmatöltelék az a tökéletes filter nélküli Szimfóniát szívó taplórágó besugó paraszt házmester típus). Majdnem rámtörték az ajtót a csendes délután egy órai alvásom közepén és razziáztak. Felírták hogy a szobámban milyen elektromos fűtőberendezések vannak aztán mondták hogy vigyázzak az éppségemre és ne égessem le a szobát olyan dolgokkal mint AZ ELEKTROMOS TAKARÓ!!!! most komolyan, ha ezek jönnek és megpróbálják elvenni az egyetlen hőforrásomat ebben a hideg világban akkor itt vér fog folyni. Megnézem hogy a kínai mennyit repül a kilencedikről, ha egyáltalán tud.

na most ennyi jutott hirtelen eszembe. Ezek történtek velem az elmúlt egy másfél hétben. Szombaton a tortázós Angelának lesz a szülinapja valószínű hogy jó lesz a bulej. Jaaaaaj most jut eszembe hogy miről nem írtam, de majd a következő blogbejegyzésben. Hát ez óriási. ajjj kár hogy csak most jut eszembe. na mindegy

akkor mindenkinek a legközelebbi viszontlátásig

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr951604885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Békakirálylány 2009.12.24. 09:40:27

BOLDOG KARÁCSONYT VILI!!!
süti beállítások módosítása