HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2009.12.24. 10:54 Tvili

Boldog karácsonyt mindenkinek plusz egy jó sztorit

Elősször is nagyon boldog karácsonyt szeretnék kívánni mindenkinek és kellemes családi ünneplést az egész családnak barátoknak

még mielőtt belekezdek ill elmondom hogy mi történt a legkésőbbi bejegyzés óta lógok nektek egy sztorival szóval íme

A címe kolbásztöltés a magyarokkal:D

Szóval talán ezt már említettem előbbi blogírásban is hogy az egyik magyarnak maradt pár méter fölösleges disznóbele és kiírta a listára hogy akkor nosza töltsünk kolbászt. Persze a shanghai magyaroknak több se kellett kaptak az ötleten és megbeszéltük az időpontot a kúbásztőtésre. Aznap reggel el is indultam korán hogy a megbeszélt reggel 10 re ottlegyek. Megjegyzem kicsit féltem hogy nem fognak szivesen látni mert személy szerint a kérdésemre nem válaszoltak hogy jönnék és a végleges listában sem voltam benne de gondoltam hogy mivel a felhívás mindenkinek szólt és egy széles körű majdnem nyilvános fórumon tették fel ezért jöhetek. De azért vittem egy üveg kínai tüzesvizet és vettem még helyben egy rekesz sert is valamint az otthonról küldött fábrishowder klubbokat is elvittem hogy legyen szórakozás.

A csávó akinél volt nagyon kedves ember, Lakatos Norbertnek hívják, debreceni és már asszem 5 éve él Shanghaiban és hosszab távra tervezi sztem mert felesége is kínai, kislányuk (Eszter) aki amúgy egy kis tündér ő is itt született és nem is rég, van vagy hat hónapos. És valahogy a kínaiakkal nem barátságos de a magyarokat imádja, (hehe........ igazi magyar csajszi). Szóval pontosságom a végzetem mert rajtam kívül senki nem jött pontosan de legalább volt alkalmam megtekinteni az amúgy nagyon pofás lakást és beszélgetni meg összemelegedni a házigazdával. Aztán megjöttem a magyarok is. Ott volt Gucó és Valentin is a múltkori Xitangos utunkról. Hatalmas volt srácok...... hónapok után amíg eddig csak kínai csontoshúson meg zöldségeken és rizsen meg hasmenést okozó csirkehúson tengődtem, itt........ terülj-terülj asztalkám volt. Volt minden mi szem szájnak ingere, sültkolbász mustárral és kenyérrel (a kenyér nagy szó mert kínában lehetetlenség normális kenyeret kapni ), oldalas csemegeubival, volt kókuszkocka, almás süti, rétes, beigli. annyira teleettem magam hogy legalább két óráig mozogni is fájt és el is aludtam. Közben a házigazda nagyképernyős tévéjén ment a showderklubb. Ezalatt a népek felváltva gyúrták az asztalnál a húst és töltötték a kolbászt, még én is töltöttem kolbászt bár nem magamnak de besegítettem ha már ilyen jól tartottak. Igazi nagy magyar dínomdánom vendégség volt. Aztán amikor azok akik hozták a gyermekeiket is elmentek és megfogyatkozott a társaság előkerültek (ill azok már jóval előbb) az almapálinkák, körtepálilnkák, szilvapálinkák és onnantól kezdve késő éjszakába nyúló ivászat sztorizgatás és koccingatás vette kezdetét. Megismertem Tímár Áront egy erdélyi magyar srácot aki egyébként nagyjából fél életét és iskoláit Heidelbergben élte le és járta ki. Ő itt Shanghaiban jazz-zongorista és a legelőkelőbb klubbokban, éttermekben, szállodákban, bárokban játszik. Igazi életművész a srác:D:D harminc körüli de akkora mint egy hegy. Igazi erdélyi nagy busa feje van és legalább olyan testalkata mint Hulk Hogennek:D:D:D. Hazafele még a taxiból kiszáltunk 11 fele (ez vasárnap volt) a shanghai éjszakai élet középpontjában a Xintiandi-nél ami tele van klubbokkal és körbevitt a shanghai éjszakában. Vicces volt mert akárhova mentünk be mindenhol becsajozott és mindenhol ismert mindenkit. A bandát ami éppen játszott, a filippínó énekes csjokat (akik mellesleg ikrek;), a gitárosokat, a csaposokat, a zongoristákat, a las vegasi énekesnőt az egyik klubban és beültünk még a CJW-be (Cigar Jazz Wine) meginni egy pohár bort meg Jazzt hallgatni az ottani bandától.  A srác hatalmas csajmágnes és nagyon él, igazi bohém zenész életművész fickó. Hatalmas piálások meg bulizások vannak kilátásban vele még:D:D:D

 

Na amúgy most sietek mert mindjárt lent lesz a földszinten az ajándékozás mert csináltunk húzást karácsonyra, szóval csak dióhéjban. Mostanában kezd minden jóra fordulni velem (gondolom ez tart egészen a vizsgákig;). Egyre többet beszélgetek Évával és a forgatáson is mostmár a kínai statisztákkal is nagyon jól eldumálgattam. Úgy érezem végre hogy haladok. Most kerestem is kis pénzt, vettem magamnak karácsonyra belőlle egy PSP-t:D:D:D:D:D:D:D úgyhogy most már vonaton repülőn hajón űrrepülőn , akárhol tudom osztani a halált:D:D:D:D:D:D:

a kabátom is elkészült, ééééééééssss IIIISteniiiiiiiii........ az ingeim is elkészültek ésssssss iszonyat jól állnak. Szuper szexi mind :D:D:D:D:D

még mielőtt hazamegyek biztos csináltatok párat,

szóval minden a legangyobb rendben van most . Karácsoni hangulat bár nem az otthoni de nagyon élvezem mert a srácok itt is nagyon jó fejek és azért vannak jó barátaim is akikkel együttleszek szenteste és közösen elköltünk egy vacsorát.:D:D:D:D Nagyon remélem hogy ti is szeretteitekkel és barátaitokkal tudjátok tölteni ezt az estét

Az otthoni barátaimnak meg üzenek hogy nagyon hiányzotok srácok és csajok imádlak titeket és amint hazaértem mindenkit felcsörgök, beülünk valahová, megiszunk valamit, elmegyünk egy moziba, vagy csak simán bebaszunk de valamit majd mindenképp kitalálok.

Jah és 8-13 -ig januárban megyünk Harbinba a srácokkal megnézni a jégvárost. arról majd külön írok. Ha valakinek kell valami Shanghaiból akkor még azelőtt szóljon hogy elindulok

pusszantás és mégegyszer Boldog karácsont

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr151620113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T.Ildi 2010.01.02. 16:52:58

Mikor írsz már megint.? Itthoniakat kezded elfelejteni!. Csak január 18-án ne felejts el minket, és időben indulj ki a reptérre!!
süti beállítások módosítása