HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2010.04.19. 08:45 Tvili

újra itt

És újra itt vagyok, hát mit is mondjak elnézést a blog késésért de többszöri felszólításra sem érkezett semmi féle reakció mind a 31 eddigi bejegyzésemre és így egyedül kommunikálgatni kifelé a világba meg kurva unalmas szóval inkább úgy döntöttem hogy hosszú blogírások helyett élvezem a hátralevő időmet shanghaiban és szarok a blogra. De balszerencsémre ma egy kifejezetten mocskos és nyákos, párás, essős nap van szóval mégis csak leültem blogot írni.

 

Lássuk csak az utolsó bejelentkezésem még akkor volt amikor megjöttem február végén. Azóta jó sok minden történt gondolom ezt nem kell elmondani otthon is sok minen történik két hónap alatt az emberrel.

a március még elég hűvös volt és kellett a pulcsi de most már április elejére kezd normalizálódni az időjárás. Már nincs hideg egyáltalán viszont szakadatlanul zuhog esik vagy fúj. Állítólag idén a szokottnál is többet esik. Közben folyamatosan megy a készülődés illetve most már azt is lassan befejezik a világkiállításra. Elkészült több mint 100 kilóméter metró ( 2-3 év alatt boccs) és felépítették a pavilonok többségét is (kivétel a magyar hát persze) a több mint 5 négyzetkilóméternyi területen mely az expo-nak lesz otthona. Zsong a város a szállodaárak az egekbe szöktek és én nagyon várom már hogy lesz e hír az expóról és hogy tudok e dolgozni a kinti pavilonban, bár a nevem a konzulátus szerint rajta van a listájukon de eddig még senki nem keresett meg bár ahogy a magyarokat ismerem tuti hogy az utolsó másodpercben fognak felhívni ha egyáltalán felhívnak.

Április is nagyon jól telt. Évámmal kivettünk egy hetet amint vége volt a vizsgájánakés elmentünk Hunan- tartományba ott pedig 凤凰 és 张家界 kis városait néztük meg. Nem akarok túl ömlengősen beszélni rólla mert amúgysem tudnám leírni hogy milyen gyönyörű és pihentető volt ott úgyhogy javaslom Googlizzátok meg ezt a két helye (Ctrl+C. Ctrl+V) megoldással másoljátok át a gugliba és keressetek rá a képekre. Higyjétek el teljesen megéri. Ezen kívül élem a hétköznapokat, próbálok munkát találni és tegnap voltam nyelvvizsgáni, hát öcsém totál tipmix volt, de annyi előnyöm származott belőlle hogy megtudtam mennyire debil vagyok kínai olvasásból és ezért kettőzött erővel fogok készülni a következőre júniusban.

fényképeket most nem csatolok mert sok idő meg macera lenne és hatalmas méretűek nekem meg 1,2 Kb/s az internet sebességem gyors napokon(ez nem vicc, komoly) szóval most ez van. Majd ha hazamegyek sztorizunk többet. Laci ,Szabi, Danibátyám pedig kommenteljen vagy adjon valami kis életjelt magáról mert már hiányolom a hülye fejüket.

köszönöm szépen.......

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr731933376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Békakirálylány 2010.04.21. 09:12:23

Kedves Tisza Vili ISMERŐSEI!

Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én mindig szívesen olvasom Vili kínai bejegyzéseit. Még sosem voltam Kínában, és feltehetőleg a közel jövőben nem is fogok eljutni. Magáról az ország kultúrájáról is elég keveset tudok. Annak amit tudok annak a nagy részét innét a blogból. Mindig várom az új történeteket. Ezért rákattintok blogra egy - két naponta, hátha van valami. Ha ti is így vagytok vele akkor hajrá, jelezzetek valahogy. Írjátok meg mi érdekelne benneteket.

Kedves Vili!

Én például szívesen olvasnék a kínai hétköznapokról, a cserediákok szokásairól, mit csinálnak am ikor nem buliznak, a kínaik mit szeretnek csinálni szabadidejükben, ezek közül mi az ami nektek csereiákoknak érdekes, mi az amiben ti is részt tudtok venni.

Sok puszi: Csics Dóri

sebastian31 2010.04.22. 12:49:37

Vilibáttyám! rendületlenül vártam az újabb bejegyzést, de hát lusta voltál leírni a dolgokat..ha nem ismernélek már azt hittem volna, hogy eladtak rabszolgának:D de ismerlek úgyhogy tudtam én, hogy csak a lustaság miatt nem írsz.. itt minden rendben, megy a suli általi kiméletlen szívatás, házi dogák sorozata, és hát nemsokára indul a vizsgaszezon..képzelheted mennyire várjuk már:) amúgy minden ok itt, tudod keveset bulizunk és iszunk:D várjuk érkezésed türelmetlenül..azért néha msnen is lóghatnál..és remélem értékeled, h ide írtam kommentet..nem vagyok az a blogos kommentelős fajta, de érted mindent:D jó időtöltést, és jó kettőzött erejű tanulást a vizsgákra..
addig is maradok baráti üdvüzlettel Danibáttya csao

T.Ildi 2010.04.22. 20:27:24

Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt az oldalt. Itt volt Vili. Zhangjiajie Nemzeti Parkról nagyon sok kép.
Én is kérlek, hogy egy átlagos napodról is írjál. Mit eszel, mit csinálsz stb.
www.tripadvisor.com/LocationPhotos-g494933-Zhangjiajie_Hunan.html
süti beállítások módosítása