HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2010.04.22. 19:18 Tvili

wow... köszi szépen srácok és persze Dórim

Na hát mit is mondjak teljesen meg vagyok hatódva.... nem gondoltam volna hogy ilyen gyorsan jelentkeztek, már kezdem azt gondolni hogy ezzel kellett volna kezdenem és minden rendben lenne.

 Mivel szabibácsi Dóri és anyám is érdeklődtt szürke hétköznapokról meg hogy milyen egy átlagos napom leírom. Bár számomra eléggé unalmas és nem nagyon érne említést de hát ha van rá közönség akkor végülis miért is ne.

Szóval átlagosan 6:30-7:00 kor kelek reggel. (tudom most fogja a Szabi meg a Dani a fejét de nincs mit tenni ezek itt idióták egyetemen is reggel 8 kor kezdődik a tanítás, tisztára  kiscsoportban érezzük magunkat mindenki, nevelni akarnak bennünket, na mindegy az elején majdnem rájukborítottam az asztalt örületemben de egy idő után megszokja az ember hogy a teljesen logikusan felépített és értelmes kérdéseinkre pl hogy miért jó ez a kínaiak válasza annyi hogy: MERT CSAK............. hát anyád.)Szóval nincs mit tenni, mostanában egyre kevesebbet járok be mert rájöttem hogy ha itthonmaradok a szobámban akkor sokkal jobban tudok tanulni mit a hülye teremben.) Ezek után első mozdulatom hogy reflexból lecsapom a kis vízforralóm kapcsolóját (amit még télen vettem a hideg ellen és mert a csapvíz forralás nélkül nem iható), valamint bekapcsolom a laptopot és bezúzok fogat mosni, néha arcot is. Addig fel is forr szépen a vizem. Kijövök, öntök egy tasak instant nescaffét a kedvenc bögrémbe ami már a második kedvenc bögre mert az elsőt eltörtem és nagyon meg is sirattam egy geci jó bögre volt, fekete belül meg piros és egy nagy virág alakú nonfiguratív minta volt rajta pirosból meg fehérből, visszamentem az üzletbe de nem volt már fekete így vettem egy fehéret. Szóval átnézem az e-maileket meg megnézem az origon a híreket otthonról és ha ezután is van még időm és kedvem kizúzok a folyosóra az erkélyre és a kilencedikről figyelem a kínaiakat lent szerencsétlenkedni reggelente meg az arcokat menni órákra, közben elfogyasztoma kávém maradékát. Majd öltözködés és megyek le lifttel a földszintre. Kilépek az épületből és elzúzok a W épületig, kb öt perc séta nincs messze aztán órán vagyok. A termek iszonyat gázak. Mivel ez egy kolesz épület ezért a termünk tulajdonképpen szobák amiket kiürítettek raktak bele egy műanyag táblát amire persze soha nincs toll és kis kihajthatós asztalos székek vannak jó szorosan. Na hát aki ismer az tudja hogy hogy férek el az ilyen székekben. Az órának több jó oldala is van, a tanár aki sztem visszafordíthatatlan agysorvadásban szenved sokadszorra elismételt kérdésemet nem képes megérteni és mindíg valami másról kezd beszélni, a kis eminens orosz csaj meg rángatja az orrát és rebegteti a pilláit és nagyon nagyon nagyon olyan fejet vág amit reggelente nagyon szivesen megtaposgálnék de jó képet kell vágni, ezenkívül szeretem hogy nem férnek el a cuccaim a kis asztalkán a táskának ugye helye nincs és gecire kényelmetlen is az egész. Ezenkívül külön jó hogy a tankönyvi szövegekbe kb annyi értelmet és giccset és nyálat sikerült a szerzőknek belerakniuk hogy épp nem csöppen ki a könyvből. Az egyik pl arról szól hogy egy csajnak az apja kiskorában rejtélyes találós kérdésekkel fejlesztette a kislánya agyát és nagyon rejtéjesen mosolygot közbe, szerintem ez inkább egy vén perverz állat leírása és a könyv több különféle irodalmi jelzőt használ (amit mi több mint valószínű hogy soha nem fogunk) arra hogy leírja ezt a mély és velős kapcsolatot apa és lánya között, majd mikor a kislány felnő talál egy barátot nagy nehezen (egész meglepő hogy van olyan elmebeteg aki ezzel a csajjal még foglalkozik) de a srác nem odavalósi és szegény lány őrlődik hogy mehet e élheti e a saját életét vagy adja föl a szerelmét és maradjon az idős szülőket gondozni és ápolni őket. A kérdés persze nyitva marad.    Na ha ennek vége akkor menekülök ki a szünetben és átmegyek az épülettel szembeni kantínba ahol is veszek még egy kaját vagy egy kólát vagy valamit ami képes felébreszteni és megpróbálok észhez térni az agymosás után. ez így megy általában délig aztán vége. Visszamegyek a szobába és netezek vagy készülök a nyelvvizsgára vagy csak nyomok valami játékot a PSP-n.  Aztán néha lemegyek a kondiba edzegetni egy olyan másfél de inkább két órát, Vagy olyan 4 körül megérkezik Éva (baobéj). Ekkor általában eldumálunk hogy milyen volt a napja beszélgetünk aztán khmm................................. aztán ha annak vége van mindíg valami mást csinálunk elmegyünk vásárolni vagy lemegyünk pinpongozni vagy billiárdozni, vagy csak hagyom tanulni.

Szabi érdeklődött hogy milyen Éva úgyhogy most megpróbálok rólla adni egy teljes és részletes bemutatást. A legcsodásabb, legtörődőbb, legszexszibb, legviccesebb, legédesebb barátnőm aki valaha volt és lesz  szerintem. Kínai létére csodálatos 90 D-s mellmérete egyszerűen lenyűgöző, a szeme nagyon gyönyörű, olyan felfelé ívelő mandulaszem, a szája meg egy az egyben mint Angelina Julie-é, iszonyat gyönyörű nagy csókos szív alakú ajka van egyszerűen imádom. A haja hosszú és barnára festi valamint hullámokat rakott bele ami külön jól áll neki. Eredetileg mint minden ázsiainak dárda egyenes fekete haja van de szerencsére azzal még nem láttam ez viszont nagyon jó áll neki. A dereka vékony a csípője széles, tökéletes homokóra alakja van, amit karban is tart, naponta úszik, jógázik, teniszezik mikor mire van ideje, odafigyel hogy mit eszik. Ez persze nem tartja vissz abban, hogy felrakja a csajok kedvenc lemezét, miszerint ő kövér, általában lehülyézem, amikor ezzel jön, ekkor oltjuk egymást egy kicsit és jót mulatunk. Amúgy sokat oltom azzal hogy nagy a feje. Amúgy tényleg tiszta hatalmas a feje az enyém picinek tűnik mellette. de nagyon ari vele és amikor mosolyog a mosoly fültől fülig szalad és elővillantja a gyönyörű mellesleg tökéletes és hófehér fogsorát.

   Hát a tulajdonságairól is írok egy keveset hogy azért kapjatok egy képet rólla. Az apja egy egyetemi közgáztanár anyja meg védőnő. Még nem találkoztam a szülőkkel és ők is csak pár hete tudták meg hogy én vagyok, úgyhogy most nagy a félelem mert eddig én vagyok az első barátja (reméljük utolsó is) akit bemutatott a szüleinek rádaásul az is külföldi ugyebár. Az anyja nagyon ari legalábbis képről, az apjáról eddig egy képet láttam amint alszik egy nagy piálás után a kanapén és hát khmm..... olyan fejet vág mintha épp álmában kínozna valakit. Éva mondta hogy iszonyú szigorú és nem tudom hogy mit lehet erről még elmondani. Képzeljétek el egy kínait aki kb olyan arckifejezéssel alszik mint hitler a leghevesebb szónoklata alatt, szóval a fatertól egy kicsit tartok. Éva is mondta hogy vigyázzak vele mert elég durván szigormájszter a csávó. Na szóval otthon sok oltást kapott és viselt el Évám az évek alatt ami rendesen meg is edzette. Szerencsére nem olyan mint a kínaiak 99.9%-a és érzelmetlen pókerarccal jár kel. Minden érzelem öröm bánat, szerelem, kívánat, éhség , szóval mindent lehet rajta látni ellentétben a többivel. A szigorú apukának köszönhetően viszont tud vigyázni magára és meg is tudja védeni magát, nem ilyen kis magatehetetlen idióta. Ha valakivel baja van megmondja neki és mivel otthon oltja ő is apját meg védekezik megtanult veszekedni is, (szerencsére velem még nem próbálta ki) láttam viszont Harbinban télen amikor át akartak baszni minket a termálfürdőben a kiscsaj három nálla fejjel magasabb felnőtt férfit nekiszorított a falnak és kegyetlenül osztotta őket, esküszöm öröm volt nézni.

   Amúgy az ázsiai csajokról még azt kell tudni hogy teljesen mások mint az otthoniak, általában minnél keletebbre megyünk a csajok annál inkább többre értékelik az emberi és főleg a családi kapcsolatokat és a barát barátnő kapcsolat teljesen más szinten mozog mint otthon nekünk. Pl az én kis édesem amikor még kezdtünk olyan dolgokat csinált amit pl egy magyar barátnőmtől soha még csak nem is vártam volna. Teszem azt télen nagyon hideg volt és nekem állandóan jéghieg volt a kezem, egyik este amikor tanultam lent a tanulószobában felhívott hogy kint van éppen a Nyugati kapunál és hogy ő már evett de gondolta hogy tanulok és meg akarja kérdezni hogy mit kérek vacsorára és miután megmondtam neki ment megvette és odahozta nekem amíg tanultam. Ezenkívül vett nekem egy elektromos kispárnát. ez kb egy-két tenyér méretű kis párna amiben folyadék van és egy kábellel be lehet dugni a konektorba, a víz vagy mi a fene felforr benne és meleg marad órákig, télen iszonyat hasznos volt élni nem tudtam volna nélküle. Szóval amíg tanultam addig az ölébe vette a kezem és melegítette majd már olyan 11 fele amikor már nem láttam olyan fáradt voltam szó nélkül felállt és elkezdte masszírozni a halántékomat meg a vállamat meg megsimogatott. Az elején tök furán éreztem magam mindíg amikor ilyesmit csinált, mert én sose kértem meg őt ilyenekre ez totál szívből jön neki ösztönösen, rádásul ezt azután csinálja hogy együtt vagyunk egy-két hete kb? Ilyenkor mindíg úgy éreztem mintha kihasználnám de aztán megszokja az ember, hogy itt a csajok másképp viszonyulnak a pasijukhoz, ez van és abszolút nem probléma. Vagy olyan dolog, hogy amikor néha becsempésztem éjszakára a koliba (11 után el kell hagyniuk a kolit mert nem szabad nekik a külföldiekkel keveredni- ennyit a kínaiak vendégszertetéről) és a hétvégét a szobámban töltötte, mondjuk én elmentem ebédelni meg venni neki is kaját és mire visszajöttem az egész szoba csillogott villogott, úgy kitakarított mint egy kisangyal. Egyszer épp indultunk valahova, már nem emlékszem hova de kerestem a farmeromat és nem találtam, kérdeztem hogy "drágám nem láttad-e" erre ő " jaa elfelejtettem mondani a múltkor visszavittem a koliba" én meg teljesen kiakadtam, hogy mi az hogy elviszi a gatyámat a kolijába, erre elmagyarázta hogy azért vitte el mert látta, hogy el van szakadva a zsebe és meg akarta varrni nekem, én meg tiszta hülyén éreztem magam (szép volt Vili:). De egy rakás ilyen kis figyelmesség van amin mindíg meglepődök, mondjuk ha kint van a piacon és vesz magának valamit mondjuk gyümölcsöt állandóan hoz nekem is. PKét héttel ezelőtt az ír srác Ronan szülinapját ünnepeltük és iszonyat vadállat módom berugtam. Állítólag vannak fotók ahogy a velem egymagas Jameset(amcsi) fejjel lefelé tartom a klubban, én tagadom hogy léteznének de tény hogy már a visszafele taxiút is kiesett. Szóval másnap olyan fejfájással ébredtem hogy legszivesebbel levágtam volna helyból. Kicsikém hihetetlen módom már hétkor elhúzott mert aznap az osztályával mentek valami parkba kirándulni(hihetetlen erő kellett hogy az után a buli után még felébredjen). Ítam neki egy sms-t hogy szeretem és érezze jól magát én szenvedek addig. Megkérdezte hogy kell-e valami én meg mondtam hogy semmi de ha a fejfájásra tud hozni valamit akkor áldani fogom. Délután visszajött a szobámba én még szánalmasan fetrengtem és próbáltam lerágni a fejemet a nyakamról. A kicsim bejött szó nélkül felrakott egy kancsó vizet forralni amíg felfort addíg leuccolt majd kivett egy tejeszacsit a tejesdobozomból és belerakta egy edénybe ahová kiöntötte a forró fizet. Az ölébe vette a fejem és simogatta amíg fel nem melegedett a tej. Aztán amíg ittam az amúgy isteni meleg tejet a halántékomat maszírozta, nem tudom hogy csinálta de egy kettőre mintha elvágták volna az addig kínzó fejfájást. Ezenkívül hozott még gyógyszert is de mondta hogy azt nem kéne bevennem csak arra az estere hozta ha a tej nem segítene, ezen kívül egy akkora almát mint az öklöm ami mellesleg szintén mennyei manna erejével hatott akkor. Igazából ezek folyton jutnak most az eszembe, vagy is múltkor pl az interneten vásárolt pár cuccot és látott egy két dolgot ami megtetszett neki és nekem akarta adni szóval így kaptam tőlle a netről egy sörnyitót, két vállfát meg még mittom én mit. A sörnyító amúgy tök praktikus, mert kulcstartó. Amúgy megvannak neki is a hátrányai de igazából semmi ahoz képest, hogy milyen arany lelkű lány. Pl azt már megszoktam hogy elfoglalta a szobámat, teljesen beköltözött. Van itt tartalék cipője meg tusfürdője és persze a fürdőszöbám totál megszállás alatt áll a mindenféle krémek, arctisztítók, samponok, balzsamok és még ötvenezer bőrápoló cucc között a kis borotvám, borotvahabom és kontaktlencsém esélytelen felvenni ez ellen a harcot. Mint azt kifejtette a kis édes, ami az enyém az az övé is és ami az övé az az övé ( persze ezt mondja de mindíg csak azért hogy cukkoljon és utánna oltogatjuk egymást) szóval nekem ebbe ezek szerint nincs már nagyon beleszólásom. Miután untam, hogy állandóan vizes a törölközőm sikerült rászoktatnom, hogy legyen neki egy sajátja itt nállam és végre áthozta az egyik fogkeféjét is. Egész eddig mindíg az enyémet használta, először totál kiakadtam rajta de persze csak magamban nem cirkuszoltam. Aztán rájöttem hogy annyi mindent megtesz értem ez a kislány hogy ezen nem fogok balhézni, aztán mégis sikerült rávennem, hogy legyen egy sajátja. Azt is sikerült már elérnem, hogy vegye le a cipőjét ha bejön a szobámba. Bár szereti nyeregben érezni magát azért megy a nevelés nem kell aggódni:D:D:D Már csak egy dolog van hátra, illetve kettő. Az egyik hogy meg kell tanulnia főzni, a második és inkább reáliisabb cél, hogy hagyja abba a pancsolást a fürdőszobában. Ugyanis imád pocsolni, minden zuhany és arcmosás után a fürdőszobám mint egy uszoda és persze mindenhol méteres hajszálak. Már megőrülök hogy a szobában, a földön, a furdőben, a kádban, a csapban meg mindenhol az ő haja van. Ma volt pont a gondnok és elhárította a mosdókagyló dugulást amit egy hatalmas adag Éva haj okozott. Majd ha jön holnap jól meg is mondom neki hehehe:D Jah tegnap a netről vett két fogkefetartót ilyen tapadókorongos békafej amit kinyílik és bele tudom rakni a fogkefét, ez az enyém. Neki ugyan ez a falon csak Garfiel fej. Ez a kedvenc oltásom, akkora a feje amúgy meg olyan nagy a mosolya hogy ha nevet tök úgy néz ki mint Garfield, ja és imádja a Lasagnát úgyhogy plusz egy pont a Garfield listára. Ezenkívül másik őrjítő szokása, hogy mindíg megkérdezem kér e valamit enni vagy inni, persze soha nem kér, aztán amikor megérkezik a megrendelt kajám és leülnék jóízűen elfogyasztani, egyszer csak hirtelen egy baljós előérzetem támad, érzem a hátamon végigfutó bizsergést és tudom már hogy a bébi mögöttem ólálkodik. Megfordulok és egy hatalmas vigyorgó Garfield fejjel találkozom és persze mindíg belecsócsál a kajámba és beleszürcsöl a piáimba de tök mindegy, hogy mi az, ha nem szereti vagy nem is éhes egy falást vagy egy slukkot mindíg lenyom a cuccaimból. Szereti mindenbe beleütni a nagy buborékfejét. Utánna elégedetten vigyorog és megy folytatni akármit is csinált addig éppen.

   Szóval gyönyörű, törődő, kedves, vicces , hihhetetlenül édes főleg ha nevet és ezen kívül még okos is. Beszél kínaiul, angolul, franciául, a francia a kínain kívül a másik nyelv amin tanulják a szakmájukat ami egyébként anyagmérnök. Ezenkívül imád utazni pont úgy ahogy én. A Hunan-i utunkon is állandóan figyelt rám és persze ezek a gesztusok mindíg mennek vissza az én részemről is, ez kölcsönös. Amikor beteg vagyok ápol szeretget. Esküszöm ilyen barátnőm nem lesz még egy szerintem. Egyetlen nagy bajunk hogy én nekem még van egy évem az Eltén és aztán még nem tudom mihez kezdek de ő most nyáron megy ki Franciaországba egyetemre és két és fél évig fog kint lenni. Tanulni és a szakmai gyakorlat miatt. De jövőre jön hozzám látogatni a szünetek alatt meg én is megyek ki hozzá minden valószínüség szerint aztán ki tudja talán el tudom neki intézni hogy a szakmai gyakorlatát itt Magyarországon csinálja vagy nem tudom, igazából elég kilátástalannak látom most ezt a helyzetet és nem is nagyon akarok gondolkodni rajta mert eddig akárhogy is próbáltam kitalálni mindíg egyre sötétebb képet festett a jövőnk de megpróbáljuk, bár tudom hogy a távkapcsolat nem nagyon működik. Ha otthon sikerül találnom egy munkát miután hazamentem nagyobb eséllyel indulok.

 Huhh hát jól elkalandoztam a mindennapoktól. Szóval akkor menjünk is vissza oda hogy hagyom baobéjt tanulni. Ja a "baobéj" amúgy kínaiul:宝贝 két szótagból áll, kincs és kagyló. Igazából meg csak az angol "baby" hangátírása de kb "bébi" vagy "kincsem"-el lehetne legjobban lefordítani. Vagy netezek vagy játszom vagy lent sörözünk meg billiárdozunk, általában ez van egész héten. Péntek-Szombat mindíg a partiidószak. Ezeken a napokon kicsit jobban elengedjük magunkat, főleg mostanában hogy jön a jó idő és már lehet kint randalírozni. Ezeken a napokon vagy kint sörözünk a nyugati kapunál vagy átmegyünk Joe-ékhoz akik a kampuszon kívül bérelnek egy házat, vagy csak leugrunk a városközpontba valamelyik klubba bulizni egy nagyot. Rengeteg klubb van itt Shanghaiban és van pár ami tele van isteni piákkal olcsó és a felhozatal sem rossz. Oroszok, amcsik, filipínók, japcsik, kóreaiak, a legjobb csajok rázzák a seggüket mindenhol és iszonyat vad partik vannak. Nem nagyon szeretek elmenni mert olyankor mindíg eléggé beiszunk a 8 ingyenkoktél plussz ugye az alapozósörök hatására és mindíg valami filippínóval vagy orosszal találom magam nagyon durva mocskos táncot táncolva valahol a városban, utánna persze mindíg szégyenlem magam, úgyhogy ezt el akarom kerülni inkább a kampuszon részegedek és Évával vagyok. Az eddigi legjobb parti még Április elején volt egy G+-os buli alkalmával (G+ egy klubb) a belébő nincs de 100 yüanért (3000Ft) kapsz 8 koktélkupont amit a pultnál beválthatsz, magyarán nyolc koktél. Na szóval söröztünk koktéloztunk aztán amikor már egy amcsi csajjal nagyon összemelegedtem leléptünk (utánna még írogatott egy hétig pedig mondtam neki hogy van barátnőm) utánna átmentünk a Dragon-ba és kb 6-ig fél hétig  ott nyomtuk. Közben fölszedtünk egy kínai társaságot akik elég viccesek voltak. A mekibe együtt mentünk aztán elkezdtünk dumálni és jó fejek voltak szóval együtt buliztunk. A Dragonban is volt pár elég durva filippínó csaj;) és úgy is táncoltak ahogy kinéztek  ( iszonyat durva, veeeeerrrrryyyyy HOOOOOTTTTTT ) Aztán a többiek haza akartak menni mert bepinultak. Én Ronan meg Cody meg Ronan unszolására aki addigra meg már vérszemet kapott elmentünk még Karaokizni a kínaiakkal. Hát ez tette fel a koronát az estére, hajnali 8-kor csont részegen vadidegen kínaiakkal karaokizni Shanghai közepén az istentudja hogy hol egy karaokikomplexumban (hmm vicces szó:) karaokikomplexum--) na mindegy ez az este szült pár legendát és szólást köztünk a csapatban. Nagyszerű szám volt ahogy Ronan a hajnali esőben megpróbálta elrugni a zsebemből kieső narancsleves flakkont és akkora luftot rugott hogy én elvörösödtem bele, de a röhögéstől ugyanis a zuhogó esőben a luftrugástól totál elvesztette az egyensúlyát és a csúszós földön olyan gyönyörű hátraszaltóval érkezett meg a létező legnagyobb pocsojába hogy öröm volt nézni. Persze szarrá oltottuk utánna:D

Na most nagyjából ennyi jut eszembe a mindennapokról és még beleraktam pár remélem a számotokra is jó sztorit. most már hajnali egy múlt és még holnap (ill ma) van órám, bár lehet nem megyek majd meglátjuk reggel hogy állnak a dolgok a kávé után. Ma pl mosott szar voltam az uccsó órára ebéd után már nem is mentem vissza.

legyetek jók és írjátok meg hogy miről meséljek mert így talán tudok akkor érdekesebb dolgokat is írni. Ez egész jó ötlet volt.

 

igaz már három óra hajnal de eddig tartott mire feltöltött ez a geci pár képet. Élvzzétek

 

ízelítő a Hunani kirándulásról. többit otthon:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és pár kép Éváról , amúgy itt a minőségük elég ratyi, otthon a gépen sokkal élesebb és szinesebb. A szineket képzeljétek élesebbnek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

itt épp egy csípós paprikát áruló stand előtt ál, a Hunan-i csípős csili nagyon híres és geci finom mint kiderült ( jó sok taco mi srácok?:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ezen és a következőn a végén már jövünk haza az utazásról és a vonaton ébredtünk, reggel a napsütésben egy mangót majszolgat. eléggé out of focus a kép de majd otthon mutatok jobbat.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr501943336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Töki=öcsi 2010.04.23. 14:03:50

:D, most már eltudom képzelni Évát :) ezt a nevet amúgy ő vette fel, vagy te adtad neki ? A bulizásokat meg eléggé irigylem. És a köv. szóljon a családlátogatás élményéről :D:D

T.Ildi 2010.04.24. 07:35:30

Kösz a beszámolót. Látom nem unatkozol. Ez az írásod jobb volt,mint az előző. Színesebb élvezhetőbb. Majd még ilyet. Nekem az az érdekes ami neked hétköznapi és unalmas.

sebastian31 2010.04.27. 11:59:38

hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkifejlete érdekelne ( pl. kiesett taxiút):D a hunfalvys póló az nagyon ott van ( erről jut eszembe galgót felvettem fecabookon:D) mi tegnap Szabikával összehoztunk egy 20000 karakteres dolgozatpt, röpke 8 óra alatt..szal elég profin nyomjuk!! na várjuk a kövi írást, én szeretnék a kínai emberek fejéről-bambulásairól olvasni miközben mennek az utcán:P:) na szeva, Danibáttya
süti beállítások módosítása