HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2010.05.14. 16:03 Tvili

a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D

Szevasztok mindenkik......

nyugi nem az én ujjam vágódott le, de azért elég sok minden történt az utóbbi hetekben. Nem is tudom már hogy hol fejeztem be az előző blogot de akkor kezdem ahol most eszembe jut aztán majd pótolok.

Notehát akkor inkább a legújabbak, jövő héten egész héten évközi zh-k vannak és elég durvák, nem nagyon készültem mondhatni a hátam közepére kívánom a dolgot. Az a baj hogy a tanárok még mindíg úgy beszélnek az emberhez mint egy ötödikeshez, inzultálják az inteligenciámat (ha még maradt ehhez fogható a lassan itt eltöltött egy év után), minden nap úgy érzem mintha mosni akarnák az agyamat. Éva el is magyarázta nekem hogy itt a tanárok feladata hogy a külföldi diákokban Kínáról egy makulátlan képet alkossanak, amit aztán majd hazavisznek. Ez rendben is volna elvégre diktatúrában vagyunk, de azt nehéz elhinni hogy itt mindenki boldog és délután meg esténként a bölcs és okos és gyermekeit annyira szerető kínai öregember megissza a teáját minden este, majd megsimogat egy nyuszit vagy valami édes szőrös dolgot, homlokon csókolja a feleségét és nyugovóra tér, amikor miután kiérünk a tanteremből a bölcs és okos kínai mindenes öregember olyan turházik a szandálod elé hogy csak úgy loccsan és ezzel a mozdulattal bele is vakar az amúgy már évek óta szappant nem látott gatyájába. ahhhh....... na szóval ezt nem viseli az értelmem másik amit meg nem értek hogy ad egy- az Elte keleti nyelvek és kultúrák kínai szakos diákja vagyok, ad kettő-ösztöndíjjal kínában töltök egy évet és itt folytatom a tanulmányaimat..........    akkor mi a jó büdös lófaszért van az hogy az itteni óraim közül egy sem számít bele a tanulmányaimba hivatalosan? Egy kurva fél kreditet nem kapok érte és amire mindez jó hogy így már még egy év minuszban vagyok a suliaimmal, gratulálok Eötvös Lóránd kurva nagy vagy, azért mert te egy geci milliomos voltál és volt időd tanulgatni nekem lassan el kellene kezdenem dolgozni mert különben éhen döglök. Na de mindegy valszeg nem a te hibád.......    sztem a Jobbik volt.:D de az is lehet hogy az MSZP

     Szóval igen ez lesz a jövő héten de mint láthatjátok tétje nem sok van. Volt viszont pár nagyon kígyó (Győzike után szabadon) dolog is. Kedvenc jenkim Joe egyik nap úgy döntött hogy ő most főzőcskézni fog és ehhez kinyit egy befőttet is. Addig próbálkozott, amíg a tetőt lazítani hivatott pengével egy erőssebb rántásnál lenyisszantotta a mutatóujja felső percének a végét. Nem voltam ott szerencsére, véletlenül értesültem rólla telefonon mert épp kerestem őket és nagy meglepetésemre Ronannel a kórházban ültek. Az orvosok nem nagyon tudtak mit tenni visszarakták a helyére a húst majd bekötözték és hazaküldték. Most nem tudom hogy csak a kínai orvoslás hagyománya volt ez hogy, elmormoltak egy igét és hátha..... de itt jelzem hogy a hús csak úgy magától nem nő vissza a testhez. Na mindegy azóta Joenak semmi baja éli boldog életét, annyi különbséggel hogy a mutatóujja vége fekete és érzéketlen. Mondta hogy már elbúcsúztak nem része többé a testének. Most arra várok hátha mégiscsak kinő neki és akkor megvan hogy ki fogja játszani a Dr. Conorst (gyíkdoki) a pókember 4-ben- a rendezője egyébként magyar. Beajánljuk.

    Aztán a magyar srác Halász Robi aki itt tanul a SISO-n megint szervezett egy hajós bulit. Úgy volt hog az EXPO megnyitóján azaz május 1-én egy az előzőnél is nagyobb hajóról a folyóról nézzük a tüzijátékot ahol megint parti- és open -bar lesz. Na hát nem hagyhattuk ki szóval én, Éva, Ronan, Joe, és az ír csajok meg is vettük a jegyet. Még jó hogy a Zoli barátommal félre rakattam 7-db-ot mert az összes elkelt. Törént ugyanis hogy a CNN amerikai hírmamut honlapján beválasztották ezt a bulit a Shanghai exponyitó bulik közé az igen előkelő második helyre. Igen kérlekszépen egy 24-25-éves magyar srác szervezte aki még kínaiul is éppen hogy elvan. Minden riszpektem oda elé... szép volt Robi csak így tovább. Az open bart- annyival egyszerűbben tudtuk kihasználni hogy a Zoli és a Robi voltak a pultosok és azért akármennyi külföldi is volt ott a magyar- itt legalábbsi shanghaiban- segíti egymást (szerencsére) ezért három üveg sörrel távoztam. Azt hittem hogy majd szégyelnem kell magam a pofátlanságomért de mindenki vitte a piát mintha ingyen lett volna ( izé azaz ingyen is volt nadehát akkor is kéremszépen ) viszont az írekben nem csalódtam, sőt még éva is beszált és mindenki 3-4 üveggel távozott  (heten voltunk) és  valaki (Ronan:) duplán is ment így végül 27 üveg sör alakult ki az asztalunkon meg egy gigantikus üveg Pezsgő amit valamelyik csaj szerzett. Ingyen pezsgő volt ugyanis a csajoknak mivel az a balszerencsés dolog történt, hogy annyira partak a kínaiak mindenféle terrorista támadás miatt hogy lezárták az egés HuangPu folyót így hajókázás helyett csaj egy szimpla hajós bulink lett a kikötőben, aggódni azért nem kell így is fergeteges volt. Mondani sem kell hogy annyira jó hatással volt ránk a sörike hogy a tüzijátékról úgy maradtunk le ahogy azt kell, de legalább jól telt az idő. Joe Évával versenyt ittak, és Éva nyert.......... sajnos ennek ugyanis  később természetesen én láttam a kárát. Mire feljutottunk a tetőre bulizni és végeztünk a sörrel (a pezsi még megmaradt) Éva már totál beállt és vigyorogva mászkált a táncoló tömegben és embereket fényképezett hangyafasznyi távolságról. Az még hagyján hogy mindenki hátrahőkölt hogy, (héhéhé hagyámmán épp táncolok mia..... ááááá a vaku vazzeeee) de én nem tudtam vele normálisan táncolni mert amint valakivel váltottam két szót addigra éva megint elcsászkált és mehettem vadászni. Utánna a bejáratnál szervezett buszok vártak ránk amik vittek a SIN-be (angolul bűn:) szóval ott lett VOLNA az afterparti ha a kedves nem hányt volna be a buszon. Nem ivott sokat állítása szerint (szerintem meg de) ő porblémának azt a sört nevezte meg amit túl gyorsan hajtott le a Joeval való ivóversenyen. Bár gyanús a duma azt a pontot azért meg kell neki adni, hogy ha valaki nincs hozzászokva a piához ráadásul ázsiai is aki amúgyse bírja az ha egy vagy két sör után a harmadikat húzóra issza akkor az beüthet. Kibírta az utazás és megállta a busz szépen épp szállunk le és hát.. előbb a róka szállt le aztán az én Évám. A rókának utánna semmi baja nem lett mert a kedves egy fa tövében egy egész almot szaporított. Megsemmisülve jelentettem a srácoknak hogy fogjanak nekem egy taxit, itt nekem már nem lesz afterparti. Bedobtam a taxiba és visszamentünk a campuszra. Addigra bealudt rendesen és mire a kapuhoz értünk már alig állt a lábán. Járni abszolút nem tudott úgyhogy cipeltem a hátamon egészen a kolinkig, útközben még megálltunk kétszer egy kis pihenőre amíg a maradék róka rudik is kiszaladtak, és ezután kezdődött meg a harc. Adva vagyon hogy ott állok hajnali fél kettőkor a kolink alatt, a srácok meg csajok még javában sörözgetnek meg dajdajoznak a lépcsőn (elvégre péntek este van), én meg előttük álmosan, fáradtan, részegen és egy 40-50 kiló közötti barátnő alszik édesdeden aléltan a hátamon teljes öntudatlanságban. Nos van egy szabály hogy ugye kínaiak nem léphetnek be a külföldiek koliába 11 után, ezt már említettem. Most semfelejtettem el de tekintve az előbb elmondottakat és még azt hogy az ő kolija kb egy kilóméterre van még hát gondoltam a portás fickóban van annyi emberség hogy felenged és lefektessem. Hát nem volt.     A kis rohadt káposzta és büdöstofupusztító, Bundysárga fogú, bagórágó, nyolcáltalánost nem végzett portásbácsi úgy döntött, hogy a pártvezetés és a szabáj mindfölött. Elvégre ő itt a portás és a kommunizmusban otthon is a portásoknak volt a legnagyobb hatalmuk (ők jelentgettek mindenkit mert mindenkit ismertek a házban). És elállta az utamat és iszonyatos ilyedt arccal elkezdett hősködni meg lökdösni kifelé. A hősködés az ő dolga az nem zavar de engem ne lökdössön ez a tavaszi tekercs főleg amikor részeg vagyok és van rajtam 45 kiló eszméletlen barátnő akit akármikor leejthetek ha lökdös. Szóval egy határozott mozdulattal, "nem úgy van az papa" felkiáltással félredobtam a csávót és bevágódtam a liftbe. Fölvittem Évát a szobába és lefektettem aludni. Ekkor dörömbölnek az ajtón, majd rámtörik. Gondolhattam volna hogy itt nincs vége a történetnek. A portás dzsabba elment és kerített egy tanárt és rögtön elkezdett sírni neki, jöttek hogy fenyítsenek. Nem gondolták végig. Mackógatyában (épp a takaró alól rángattak ki) így félmesztelenül, elég ingerülten kiálltam az ajtóba karbafontam a kezemet a mellkasom előtt és (szerintem) nagyon fenyegetően néztem (itt megjegyezném hogy a heti 5-6 kondiedzésnek azért már van hatása). Minthogy több mint egy fejjel magasabb voltam a tanárnál a portásnál meg pláne ezért a fenyítés egy igen szánalmas enye-bejnye ezt így nem szabad ha lennél oly szives kivinni a kislányt a szobából-ra alakult át. Én meg kínaiul ordítva ( ezt látnotok kellett volna ) magyarázom nekik hogy nem bazdmeg járni nem tud, nem hogy hazaküldeni most, Éva itt marad és slussz ti meg mennyetek anyátokba. Nem tudtak ugyan mit csinálni de megjegyezték hogy itt nincs vége, sejthettem volna- és elmentek. Másnap reggel cseng a telefon a szobámban hogy a tanár azonnal hívat le. Mint ott kiderült a kis portás surmó annyira zokon vette a félrehajítást hogy a tanárnál már azzal jelentkegett hogy én meg akartam őt verni és hogy mennyire megilyedt. (ezek szerint a nézés bevállt) Sztem a 40 éve alatt ez volt a legnagyobb izgalom az életében, elég szánalom egy élet ha engem kérdezel. Na mindegy a tanár nagyon fenyegetően elmagyarázta hogy most megvagyok fakkolva mert ösztöndíjjas vagyok amit ráadásul a kínaiak adnak (nem a suli szerencsére) de még így is csak pár e-mail hogy hazaküldjenek, ami így két hónappal az amúgyis esedékes hazatérés előtt már gáz lett volna plusz még vannak terveim a maradék időre. Ezeket belátva ott helyben taktikát változtattam és bár minden zsigerem tiltakozott ellene beismertem és bűnbánóan néztem, megigértem hogy persze többet nem leszek ilyen butus és még írnom kellett egy jelentést a tettemről. Összefoglalva bűneimet elemeznem kellett mit tettem rosszul és mit bántam meg és mennyire. Egyszóval nem szép dolog de benyaltam csontig. Nem baj Éva leglább jól van, jah és még 40 jünkóra meg is fejtek az éjszaka áráért.

      Ez most itt véget ért de a portások azóta már sandítanak rám nem vagyunk kifejezetten jó viszonyban.

      Lássuk csak mi is történt még, ja igen találtam egy angoltanítványt. Egy csíkszeredai magyar csávó, a Simensnél dolgozik mint valami menedzser. Mérnökként kezdte annó és feldolgozta magát. Kurva nagy arc, Mansont hallgat meg AC/DC-t, ugyanakkor van a szülinapunk (okt 31) és már az első óra után elmentünk aztán söröztünk együtt a városban itt-ott amott mindenfele. Hétvégére szerveztem neki egy nagy sörözést a shanghai magyarokkal. Na hát az aztán fergeteges volt. Mindenki ott volt és a Blarney Stone Irish pub-ban nyakaltuk a giniszt meg az egyébb ír söröket. Nagyon bemákolt ott is mindenki. Isteni buli volt. Találkoztam azokkal is akik az Ázsia center Shanghai irodáját csinálják itt most március óta, jó fejnek tűntek. A srác 27 Fodor Péter Ákosnak hívják és külkeres volt a csajszi is 27 és ő meg közgázos volt, viszont ő meg kínai. De a suliknak köszönhetően meg hogy egész életét Magyarországon töltötte jobban tud magyarul mint a Galgó(volt irodalom tanárom), viszont legalább annyira jól tudott oltani:D Megpedzettem hogy ha befejeztem az Eltét lehet-e esetleg nálluk melózni valamit. Mondta hogy elképzelhető és hogy keressem meg vele ha már időszerű. Persze ez most nesze semmi fogd meg jól de ha még is bejön akár vissza is jöhetek dolgozni pár évre. Jó lenne tetszik a város. (persze a barátaimat fájana a szivem itthagyni de ezt majd a jövő dönti el).

        oh igen még a szerda. Évával a héten összekaptunk. Nem tudom mi baja teljesen meg van őrülve. Annyi történt hogy megvettük a Vasember 2- hamis dvd-jét és meg akartuk nézni a srácoknál az ő házukban. És mondtam neki hogy ma nekem este ez a programom van úgyhogy át fogok menni. Mondja erre ő hogy nem probléma mert csak feljön a törülközőjéért, és megy is úszni. Aztán persze előbb ledőlt egy percre majd egy percből két perc lett majd abból egy óra majd abból két menet. Közben én meg mondtam vagy háromszor hogy most már tényleg menni akarok mert már írtak sms-t is a srácok, hogy hol a faszban vagyok és amúgyis nem úszni készültél te e ? (szép magyar mondat mi?) Végül felhívom a srácokat 10-kor hogy ha most átmegyek az úgy még okés-e. Erre ők mondják hogy már elkezdték nézni. Én kiakadtam és mondtam Évának hogy igyekezzen kapjon magára valamit mert én már tűzök és szeretném zárni a szobát. Erre ez meg mint egy betépett csiga húzogatja a zokniját még rohangál meg ugrabugrál a szobában meg csivitel én meg már mennék a srácokhoz. Előtte neki meg már mondtam egész nap hogy ma ide akarok este menni mert már rég találkoztam velük meg amúgy is most lazítani szeretnénk. Mindegy is, kurvára felbaszta az agyam és az ajtó zárásakor mondtam neki egy olyat, hogy igazán lehetne tekintettel más idejére is. Na ez aztán annyira kiverte a biztosítékot nálla hogy egészen máig nem beszélt. Elkezdett itt nekem drámázni, hogy neki elege van hogy én állandóan bántom őt meg, hogy eddig tűrt de mostmár nem bírja és hogy erősebb lett mint volt és látja, hogy én őt nem akarom az életemben annyira mint ő engem meg, hogy én nem vagyok képes arra sem hogy mittomén. Ja és külön pont volt az I-re, hogy mivel elbaszta az egész estém adja már kölcsön a bicaját hogy gyorsan odaérjek még a film elejére. Nagy veszekedés árán odaadta de tudjátok azzal a, "tökmindegy vidd" arccal meg szemekkel ami azt jelenti, hogy csak merd elvinni kinyírlak. Hát benézte mert addigra elegem lett a faszságaiból a film meg ment nem értem rá vigasztalni szal elkerekeztem. Mondanom sem kell három napig hozzám sem szólt hanem külte az előbb idézett sms-t (drámázás), nem vette fel a telefont, itt lelkileg terorizált meg hogy ő most már egy erős lány meg mittomééééén még mifaszom, mindezt úgy hogy még aznap este a film után rosszul éreztem magam a miatt a mondat miatt és küldtem neki éjfélkor egy bocsánatkérő sms-t. Szóval az erős lány egészen máig tartotta magát amikor is fájt a feje és gondolom minden barátjának dolga akadt és le akart dőlni. Persze az én szobám puha és előre gondosan bevetett ágya( amit annyira imád széttúrni ) azért mégiscsak jobb mint a kemény csaj kolija. Ezért ugyan bocsánatot nem kért (mert szerintem itt most ő csinálja a balhét) de behódolt, méghozzá nagyszerűen nekem meg volt végre három nap nyugalmam és tudtam tanulni:):):):):):):) Most is itt alszik mögöttem az ágyon amíg ezt írom. De ezért a lelki terrorért még lakolni fog. Nem tudom hogy de valamit kitalálok, mindegy de ezt mégegyszer nem játssza el velem csak azért mert filmet akartam nézni egyik este. Ez így lehet hogy elmondva nem akkora blama, de nekem igenis fájt hogy így terrorizált mert rosszul esett és totál nincs igaza (lásd ha lett volna még most sem lenne itt) a másik meg hogy meg akartam vele beszélni a dolgot mint érett felnőtt de hallani sem akart rólla inkább duzzogott. Legalább tudom hogy a csajok kínában meg magyarországon azért még sem annyira különbözőek:D

           Még az összebalhézásunk után estén amikor az ominózus sms-t küldte felhívott a Tímár Áron barátom (shanghai jazz-zongorista) hogy épp egy masszázsszalonban (jó sok "sz"-mi) áztatja a lábát és fehér bort iszik és, hogy én nem hívtam vissza a szerdai buli ügyében. Nekem teljesen kiment a fejemből hogy miről beszél de felvilágosított. Én meg belementem mert amúgyis szar kedvemben voltam. A spontán bulik meg mindíg jól szoktak sikerülni. Így gyorsban felvettem valami lazábbat és bevetettem magam Shanghaiba, még elkaptam az uccsó metrót odafele. Azon megittam a maradék Vilmospálinkámat kezdésnek. és eljutottam Xintian di -re (Szintian di) ez a shanghai belvárosi bulinegyed. Még a metróról riadóztattam a Zolit hogy mi a pálya és hogy jöjjön. Minthogy Áron ugye zongorista itt ismer mindenkit, a bártulajokat meg az együtteseket stb, stb. Mire megérkeztem a terem tottál tele volt (mozogni alig lehetett), aznap ugyani (szerda esténként) ladies night van a Brown Sugarben (ez a hely neve). Egy veszettül jó banda játszott Las Vegasból és egy legalább olyan jó dj- kevert a szünetekben. Áronnal a klotyón futottam össze aki addigra már az utcáról felszedett egy csoportot ( a csávónak nincsenek gátlásai, velem egymagas de nállam kétszer szélesebb kigyúrt izomálat:P, ha rámutatok egy csajra odamegy elkapja valamit dumál neki és két perc múlva már az asztalunknál ül...... állandóan kerítőt akar itt nekem játszani de mondtam hogy majd megoldom köszönöm) az utcán akikbe belebotlott. Nem tudták hogy hol bulizzanak ezért elhívta őket, a csoport az Air India két pilótájából és a stuardessekből állt akik két napot töltöttek Shanghaiban amíg vissza nem indulnak a géppel Delhibe. Áron megkapta a főnöktől a törzs asztalát és elkezdett bulizni. Én is bevetődtem, a sztuardeszekkel jól el is voltam:) aztán elkezdtünk táncolni és az egyik alkalommal amikor egy csapat hölgyön keresztül vitt az utam vissza az asztalhoz elkaptak én meg gondoltam na akkor rajta és rögtön bemutatkoztam a görög, német, török, angol, ír, filippino és NewYork-i csajnak akik láthatóan a ladies night- hoz híven csajos estét tartottak és elég kemény f@sz hiányban szenvedtek. Jeleztem Áronnak hogy hagyja az indusokat mert ez itten a nyerő terep aztán ment az este. A végére megérkezett Zoli is. A göröggel számot is cseréltem (bomba jó teste volt jó feneke és hevesen dörgölőzve táncolt is a baba) de nem hiszem hogy a 25-ei bulira is elmegyek amire hívott. Éva nagyon felbaszta az agyam le kellett vezetnem egy kicsit. Ennyi flört pont belefért. Aztán az este végén még kint dumálgattunk hármasban magyarok. Egy csaj és két srác odajöttek hozzánk hogy megkérdezzék merre lehet folytatni az estét, elmagyaráztunk nekik amit én is csak aznap este hallottam Árontól hogy az expo alatt éjjel 2 után már nem engednek be új helyre "hivatalosan" (nem tudom miért.... ez kína), és abban folytatódott a beszélgetés hogy Áron megpróbálta rávenni őket persze részegen már, hogy hagyjanak fel a Bálnahalászattal ( mire mi meg leoltottuk hogy a bálna az nem hal vazze).... szóval a lényeg az volt hogy Norvégia hagyjon fel a bálnászattal úgy kompletten. A meglepő meg az volt hogy a norvégok bele is mentek a vitába. Na mi itt döntöttük el hogy inkább eltesszük magunkat holnapra. Ekkor feltűnt egy kb 8 tagú angol focidrukkereknek kinéző csorda akik szintén folytatni akarták az estét Ekkor Áron már nyakon is ragadta az egyiket és spanolni kezdett velük ( a csávó amúgy 30 fölötti) mi már ennek a végét nem vártuk meg és ki ki a saját taxijával hazament aludni. Másnap délután azért még bementem az egy órámra, a délelőttire remélem mindenki belátja hogy esélytelen volt. De azért így is rohadt nagy hős vagyok sztem.........

Most úgy hirtelen ennyi jutott eszembe az érdekességekből, mint mindíg ami kimaradt és mint mindíg most jöjjön pár kép. Dani fotóztam neked bambuló kínait de túl nagy a kép és nem akarok vesződni vele hogy felrakjam, majd otthon megmutatom aztán röhögünk....

 

ez még a Hunani kirándulásnál, elmentem Évának kaját venni. Hát az utcai standosok ilyeneket árulnak. Most mond, hogy nem fincsi...... én azért inkább bablevest eszek:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ez még a G+-os buli alkalmával egy elvtárs a folyosón a klubb bejáratától fél méterre jobbra . Vagy már nem jutott be, vagy csak nem jutott túl messzire. Lényeg hogy jól elvan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

itt én vagyok Évámmal már a hajós bulin, még a rókafuttatás és a ivóverseny előtt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és végezetül szerény személyem szüleimnek akik már tuti nem láttak egy ideje és folyamatosan képért nyüstölnek.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr822003110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sebastian31 2010.05.17. 13:01:04

látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaza van, ne nézzél vasember 2-öt, az 1. jó volt és ennyi.:) azért csattanónak mekkora lett volna ha mondjuk hazaküldenek:D:D a képen ha az kaja és valaki megeszi akkor én végképp leveszem a kezem és tekintetem Kínáról:) és tanuljál természetesen, hogy valami legyen is belőled, én már az első vizsgámon túl vok, és sikeresen, jah és mind2 házidogám elfogadták, az egyiket ki is akarják állítani a suliban annyira jó lett:D:D baráti üdvözlettel Dani szán
süti beállítások módosítása