HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2010.07.01. 19:11 Tvili

......to prevent your health :)

Kedves mindenki

nagy nagy örömmel de mégis egy kevés szomorúsággal kell bejelentenem hogy szűk húsz napon belül elhagyom ezt a nyuzsgő metropoliszt, mely majdnem egy teljes évig az otthonomul szolgált és akármennyire is megpróbálom utálni néha idegesítő és gusztustalan, bambuló lakossága miatt, mégis kérlelhetetlenül belecsempészte magát a szivembe és diákéveim olyan bulizással, csajozással, tanulással, utazással, szexxel, kalanddal teli évét fogja képviselni ami kitörölhetetlen marad. Minden bizonnyal fiaimnak, lányaimnak, unokáimnak is fogom mesélni majd (előre is elnézést kérek tőllük:), hogy amikor (nagy)apátok Shanghaiban lakott.......

Na de ne szaladjunk annyira előre még a történésekben, igaz nemsokára megyek de még itt vagyok és van egy hónapnyi behozni való idő és sok minden történt, hogy csak egy dolgot említsek Foci VB. Bulizás szintjén most nem történt sok minden minthogy nem jött be szinte semmilyen munka amit erre a félévre számoltam úgyhogy szűk ösztöndíjjamból a partikra végképp nem futotta, viszont drága Évám kárpótolt helyette rendesen szóval volt mit csinálnom:D:P. Na de hamár Foci VB akkor szeretném megismertetni veletek az iskolánk hozzáállását a témához. A következőkben egy az egyben be fogom másolni a faliújságra kirakott (azóta emlékbe eltulajdonított) értesítőt, melyben a VB alatti rendszabályokat osztották ki a népnek mint a tízparancsolatot. Az angolul nem tudó kollégáktól elnézést kérek, az angolul tudóknak meg felhívnám a figyelmét hogy ez KŐKEMÉNY CSINGLISH, szóval a hiba nem a ti készüléketekben van ha nem értitek de aki anglul tud annak remélem legalább olyan vicces lesz mint nekem.

 

    Dear International Students,

            The 2010 FIFA World Cup srats. The World Cup is a very important event for football fans, just like a festival. During the match period, we would like to remind you pay attention to the following:

    1. The time difference between China and South Africa is 6 hours. So we kindly request you to keep TV volume as low as possible at night, and no shouting whatever how exciting the match is, to avoid disturbing others. Please do not watch matches in a big group in one room. Over drink is absolutely not allowed, moreover, forbidden any bad consequences after drink.

   2. Strongly suggest you to control your emotions moderately, do not feel too excited or disappointed when your favorite team win or lost, in order to prevent your health.

   3. We kindly request you to make a reasonable arrangement. Do not watch too much matches at night witout proper sleep, which adversely might affect your body conditions and study at the daytime.

   4. We need your cooperation to maintain the living order of our dormitory. All Students must return to dormitory before 24:00.

    ENJOY WORLD CUP MATCHES WITHOUT AFFECTING YOUR STUDY!

 Ehhez képest az éjfél előtti visszaérkezést sztem ők sem gondolták komolyan ugyanis ez elképzelhetetlen ugyanis az eltolódás tényleg 6 óra ami azt jelenti hogy a jó meccsek hajnali fél háromkor kezdődnek. Ezenfelül a zavaró dolgokról annyit hogy a szomáliai srác Tara az egyetlen olyan álat akinek a birtokában van egy Vuvuzela amit már utálok a tévéből is de olyan hajnali hatkor sem kellemesebb a hangja amikor részeg afrikaiak fújják teli tudőből, de hát legyenek boldogok, négyévente egyszer van VB nem?

Közben voltam még a magyarokkal kártyázni egyet. El is vesztettem 100 jünkót, ezt is ki kellett próbálni egyszer. Megtudtam hol van a Manhatten nevű prostiklubb, (józanul véletlenül ráakadtam) buliztunk egyet a magyarokkal még, utánna mindenki fejenként hazavitt egy kis viháncoló ázsiait (én persze nem-engem vártak otthon). Voltam még a magyarokkal teppanyakizni. Annak aki nem tudja mi az (én sem tudtam) ez egy annyit eszel amennyi beléd fér étterem, ahol egy nagy sütőlap körüli pult-asztal körül gyűlnek össze az emberek és a japán séf előtted vág, csapkod, szeletel, aprít, főz, süt aztán a bárddal a tányérodba rakja a cumót. Közben irdatlan mennyiségben jön a szaké meg a sör. Szóval jó volt, egszer megérte kipróbálni

Voltam még a ruhapiacon és csináltattam magamnak egy öltönyt (400 jüan gatya+ zakó), 4db inget (320 jüan), 6db nyakkendőt (180 jüan) szóval kompletten felruháztam magam elegáns cuccokkal  27 000 Ft-ból és még vettem sálakat a csajoknak odahaza.

Ja és a legjobb cucc. úgy egy hete bedobtak egy lapot az ajtóm alatt amin az állt, hogy július 10-én elkezdődnek a felújítási munkálatok és el kell hagynunk a lakásunkat. Ahogyan ők fogalmaztak, " a csomagokat lerakhatjátok a W és Z épületekben és hazamehettek vagy elmehettek utazni, szeptemberig ne gyertek vissza"-és ezt így két hetéttel előtte jelentették be. Most izzadok  mert bár nekem megigérték hogy találnak valami szállást (21-én indul csak a gépem szóval 10 napig valahol el kell még csöveznem) de a kínaiaknál sose lehet tudni. Az egyik magyar Újvári Gergő már mindenesetre felajánlotta hogy nálla elcsövelhetek ha mégis kiraknak.

Ma megkaptam az utolsó adag ösztöndíjjamat és végre bejött egy fordítási munka is amit szintén pont ma fejeztem be és azért is kapok még 800 jünkót szóval lesz pénzem így hazautazás előtt szóval még vásárolok ezt azt az otthoniaknak, barátoknak. 9-én pedig Évámmal megyünk egy fotós céghez és csinálnak nekünk egy portfóliót. Hogy legyen róllunk egy szép emlék. Aztán 21-én meg már repülök haza.

sajnos

még talán egyszer jelentkezem, annak aki pedig egészen ideáig követett és kínai dolgaimat annak nagyon megköszönöm a figyelmet. Köszi hogy kitartottatok mellettem habár a legjobb barátaimon kívül és édesanyámon kívül (köszönöm ennek a 3-4 embernek) senki nem írt még egy beleböffenést se kommentként. Remélem nemsokára megint lesznek velem olyan dolgok amik megérnek pár szót a nagyközönségnek:D

 

viszlát hamarosan............

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr812123768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Békakirálylány 2010.07.05. 20:45:06

Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, és majd ne csak fiaidnak lányaidnak unokáidnak mesélj hanem nekem is, mondjuk néhány palack finon bor mellett sztorizgathatnál:) Hétvégén volt kiutazás elötti ori, és tök jó volt. Puszi
süti beállítások módosítása