HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2010.12.18. 22:28 Tvili

A new Hope !

Üdvözlet mindenkinek

jó rég nem írtam már, elnézését is kérem mindenkinek. Mint valószínűleg már kitaláltátok hazajöttem kínából. Mindjárt meg is magyarázom az újfent csak Star Wars-os címet, de előbb egy gyors áttekintést az eltelt időból.

Hazajöttem nyáron és egy-másfél hónap lazulás után bátran belevetettem magam a nagy magyar valóságba. Hát lehet hogy kicsit tévedtem bár Shanghaiban is nagyszerű volt az élet sőt ott volt csak igazán, de azt hittem hogy itthon nem lesz jó. Tévedtem frenetikusan telt az eddigi pár hónap. Tele volt bulival, megismertem itthoni kínai arcokat. Buliztam mongol csajokkal és hódítottam hazait is. Valami nagyon megváltozott bennem Shanghai alatt én sem értem de egyszerűen egyre jobban tudom élvezni az életet, valahogy mindíg összejönnek a dolgok. Lehet hogy a pozitív hozzáállás a lényeg.

Voltam kint Évánál Franciaországban és ő három nap múlva fog megérkezni Budapestre ( ha csak a hatalmas Európa bénító hó meg nem akadályozza-amire van is esély sajnos), hogy két hetet töltsön el szerető családom és szeretője szerető karjaiban (az én vagyok:). Velünk fog szilveszterezni és ajándékot is bontani, mint hogy életében először távol van a családjától biztosan jól esik majd neki hogy szeretettel van körülvéve egy kis ideig újra. Sőt ismerve a kínai szülői szeretetet lehet hogy még valami újjat is tudok nyújtani neki.

sok programot eszeltem ki de majd tanulni is kell, vizsga időszak van mindkettőnknek.:S

Na de most térjünk rá a címre. A megfejtés pedig IGGGGEEEEEEEEEN  az új remény a fényes halálcsillag életem egén, az esély hogy visszatérjek Shanghaiba és már nem egyetemre.          Úgy van ahogy mondom, történt ugyanis hogy már májusban elkezdtem kapcsolatokat gyűjteni és szervezni egy munkahelyet magamnak, elég lett volna akármi csak foglalkozzon kínával és fizessen meg legalább közepesen jól, de mint mindíg szerencsecsillagom most is rámragyogott:D   Az augusztus óta folyamatos állásinterjúra járást (ez főleg az Ázsiacenter szivatása volt) SIKER koronázta. Az ázsiacenterben kiütöttem az interjúk és vizsgák alatt egy kínai hölgyet, egy frisdiplomás külkerest és egy tanáromat az ELTE-ről, szóval gecire büszke vagyok magamra. De egy ettől független állással találtak meg a Tradeland Kft-től. Elsőnek küldték el az ajnálatukat, amelyre nem tudtam NEM-et mondani. Így tehát vizsgák után elkezdek nálluk heti 20 órában gyakornokoskodni, az ajánlat és a megbeszéléseink alapján pedig 6-8 hónapig Pesten dolgozom, megtanulom a cég titkait és csínját-bínját majd küldenek ki valamelyik Kínai irodájukba. A választék: Shanghai, Hong Kong, Peking, Shenzhen, Chongqing  szóval még forog a kocka de most gondoljatok bele. Az eddigi blogomat egy szűk költségvetésű ösztöndíjból és néha zsebpénzből oldottam meg úgy hogy a város szélén laktam és hétközben iskola volt szabályokkal és regulációkkal. Na MOST akkor képzeljétek el a partykat és a GOOD TIME-ot amit egy saját keresettel, lakással és egzisztenciával tudnék végezni kínában áááááááááá   beleborzongok ha csak rá godnolok is.

De mint mindenhez addig is el kell azért jutni szóval figyelő szemeimet addig is az elém heverő kihívásokra fordítom, névlegesen: vizsgaidőszakok, Szakdoga, Diploma.

 

De ha megvan akkor a Világ Nagy Baromságok blog tényleg felnő nevéhez és elkezdődik az igazi NAGY UTAZÁS a koponyám körül :):):):):):):):)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr812524926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása