HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2009.10.08. 20:04 Tvili

és megint elkezdődött

Először is szeretnék bocsánatot kérni hogy hanyagoltam mostanában a blogot. Igérem megpróbálok rendszeresebben jelenteni ezentúl. Szóval a mai nappal végetért a szünetünk ami 9 nap volt. Ezalatt a Kínai népköztársaság 60 éves lett ( isten életesse sokáig ), én söröztem jó párat, fejlesztettem a kínaimat és fejleszetettem a pinpongtudásomat, buliztam haverkodtam, filmeket néztem, hamburgert zabáltam. Szóval all together egy egész jó kis szünet volt. Holnap azaz már ma pedig reggel nyolckor óra, teljesen érthetetlen. Még most sem birom épp ésszel felfogni hogy miért pont reggel nyolckor kell osztani nekünk az észt amikor teljesen nyilvánvaló hogy fehérember agya 10 előtt nem fog és mindenki csak üvegesen néz a sok krikszkrakszra és próbál nem nyálcsorgatva nyitott szemmel szunyókálni. Ráadásul holnap után azaz szombaton is lesz a szuperkrézi tanárnővel lesz HÁL ISTENNEK CSAK EGYETLEN EGY DARAB óránk. A csaj az ujságolvasás órát tartja nekünk és számomra ő a legkövethetetlenebb. Állandóan harci pozíciókat vesz föl magyarázás közben és állandóan az igaz-igaz? ígyvan-nemígyvan? ugye-ugye? kínai verzióit ismételgeti töménytelenül. Elkezdtem számolni órán strigulákkal hogy hányszor mondja és hát egy órán belül 60 valahányszor csak az egyikből, tehát átlag percenként benyom kettőt a fent használt fordulatokból. Elég idegesítő, amúgy rájöttem a titkára is. Óra közben néha nagyot kortyol egy fém dobozból, szünetben odalopóztam meglesni hogy mi az és hát mit ad isten RedBull. Hasznos tipp..... soha a büdös életben ne adj kínainak RedBullt mert ha mindegyik ilyen gumimacivá változik és pattog a seggén fején nyakán és szupergyorsra veszi a tempót akkor a világnak vége.

A mai napom amúgy nagyon jól telt. Reggel tanulgattam egy kicsit, majd Iszam barátommal elmentem konditerembe. Ma a has-láb gyakorlat nap volt számomra úgyhogy én azt kezdtem. Iszam rendesen kifizette a 6 yuant a lerobbant konditeremért ahogy én is. Az elején még tisztességesen csinálta velem a gyakorlatokat. Aztán amikor rátértem a felülésekre húztam magamnak meg neki is egyet-egyet a puha szőnyegekből. Elkezdtem csinálni és mire befejeztem Iszam már édesdeden horkolt tőllem pár méterre. Úgyhogy amíg én edzettem ő kipihente a tegnapi szuperbuli fáradalmait. (délután háromkor) aztán kajáltunk én utánna meg még levezetésképpen pinpongozni (akartam). de nem sikerült mert levezetés helyett második edzés lett belőlle. Vettem pár nappal ezelőtt ugyanis egy saját pinpongütőt 40 yuanért. Beleírtam a nyelébe a nevemet a másik oldalára meg hogy Magyarország úgyhogy nagyon szeretem az én pici saját ütőmet. És úgy látszik viszonozza a szeretetemet mert tarolok vele. Csavarok, pörgetek, lecsapok és nyerek nyerek nyerek. Persze nem mindíg de átlagban jó vagyok. Sikerült elvernem két vietnámit vele, lehet hogy az otthoniaknak ez nem nagy cucc de ha látott már valaki vietnámit pinpongütővel a kezében nagyjából feldereng neki az a vérben forgó tekintet amit az amcsi filmekből láthatott csak a vietkong arcokon. A dzsungelben érzik magukat és minden külföldit válogatás nélkül amcsinak néznek és lemészárolnak. Na sikerült kettőt kiiktatnom de utánna persze mindíg jön a nagysrác és vérfürdő......

Utánna állni alíg bírtam, felmentem a szobámba, meleg zuhany és egy film. A film végére pedig úgy 11 körül már annyira jól voltam hogy úgy döntöttem lefekszem aludni. De valahogy mégsem jött össze, mert csak forgolódtam össze vissza és nem jött álom a szememre. Kinyitottam az ablakot és kikönyökölve végigtekintettem a fényárban úszó Shanghaion majd lefelé fordítottam a figyelmemet és láttam hogy még vannak jópáran lent a lépcsőkön dumálgatni. Szóval vettem magamra pizsigatyát meg trikót és lementem kicsit dumcsizni. Szerencsére ott volt Eifel a vicces nevű görög csaj Tesszalonikiből, vele már rég akartam dumálni mert ő művészetet tanul és fest. Volt egy ötletem hogy fesse ki a szobámat és élje ki az alkotási vágyát, nagyon unom már ezt a foltos és piszkos fehérséget itt a négy falon szóval akarok valami hangulatot csempészni a tetőtéri penthouseomba. Gondoltam hogy veszek valami színes ragasztószallagot és motívumokat ragasztunk a falamra valami nonfiguratívot vagy indákat vagy valami figurát. Szóval adott egy festő csaj adott egy művészbolt. Adva vagyok én és a kreativitásunk szóval valami biztos hogy ki fog sülni a dologból csak még nem vagyok benne biztos hogy mi de tuti jobb lesz mint ez a mostani fehérség

Annyi mindent akartam írni de most a Dóri is meg a Kata is írtak nekem msn-en és teljesen kiment a fejemből. Na de megvan, szóval vissza a normális kerékvágásba. Megvolt a szeptember és most kezdődik a tanulás vs. konditerem dualitás. Tanulás kondi meg kajálás. Kiváncsi vagyok ha egy évig csinálom mit tudok kihozni mindkettőből.

 

na most már tényleg semmi építő nem jut eszembe. megyek lefeküdni

legyetek jók ha tudtok és olvassátok a blogot. Komentelhetnétek is csak hogy legyen valami visszajelzés otthonról hogy tudjam egyáltalán kik olvassák. Szóval légyszi. elég egy megvolt olvastam... is:D:D:D:D:D

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr61437229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Békakirálylány 2009.10.08. 20:20:31

Megvolt olvastam. Ez így már hivatalos? Remélem igen. Pussz

T.Ildi 2009.10.09. 06:49:44

Én mindig olvasom, mindennap megnézem van e újabb beírás. Jó olvasni történeteidet, olvasmányosak. Beírásomból biztos rájöttél ki vagyok.

kasmat 2009.11.10. 22:13:10

Vettem az adást én is. :D Még fészbúkon láttam a blogcímed, most néztem csak meg, de nagyon tuti :D
süti beállítások módosítása