HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2009.08.29. 17:29 Tvili

ezt még induláskor írtam!!!!! 26-án

 

négy nap AFS

 

Szóval elég rég tervezem már hogy írok, de eddig valahogy mindig elmaradt. Volt már hogy le is ülök megírni de aztán mindig valami közbejött. Ez az utolsó pár nap eléggé mozgalmas volt. Pakoltam a bőröndömet látogattam ismerősöket barátokat rokonokat búcsúzkodtam, szóval volt mit csinálnom.

                Ezt a pár sor t most a repülőgépen írom Zürrich felé …… illetve mostmár Kínában mert mire leírtam azt, hogy Zürrich felé már be is mondta a pilóta, hogy leszállunk szóval rakhattam el a gépet.

 

                Voltam előző héten csütörötktől vasárnapig AFS kiválasztáson Dunaharasztiban. Amit minden évben megfogadok és minden évben be is jön az az hogy én soha a büdös életben nem megyek vissza mégegyszer Harasztiba. A nagy dzsundzsában olyan allergiám van ott hogy arról még beszélni sem illik. És szenvedek is rendesen. Most használtam el a maradék orrspraymet. A buli legalábbis jó volt és a diákok is jó arcok voltak. Az uccsó nap este a bulin akkora parti volt hogy váááá. Megittunk két üveg whiskey-t a Cirják Gergővel meg fejenként négy sört és bár én előbb bealudtam , minthogyis a lányok bebasztak az ágyamba a Gergő reggel egy fasszal az arcán ébredt szóval még relatíve jól jöttem ki a dologból

Még a Ferihegyen találkoztam a becsekkolásnál egy lánnyal, akit arcról ismertem és mivel ő is a shanghai gépre csekkolt be megszólítottam és kiderült, hogy ő a Blanka, igazából még most sem tudom hogy milyen Blanka de a Gömbi osztálytársa és láss csodát ő is Shanghaiba jött tanulni. Ennek minden szempontból nagyon örültem ugyanis lett egy utitársam a 14-15 órás útra ami azért sokat dob a kényelmetlen helyzeten. Szóval minden számításunk felborult ami csak lehetett. Zürrichben nem, hogy időnk nem volt pihenni, kávét inni, megírni mondjuk ezt a szar bejegyzést de még mászattak is minket. Ki a poggyásszal a repcsiből, át háromezer vizsgálaton, le még két ezer lépcsőn ki az udvarra felszállni a buszra, megtalálni a kaput és mire odaértünk már be is kellett csekkolni szóval mire észbe kaptam már fent is ültem a gépen Kína felé és már megint nem tudtam megírni a bejegyzést.

A gép tele volt kínaiakkal ahogy az el is várható a gyerekek most egészen jól viselkedtek bár lehet hogy már csak én vagyok hozzászokva. amúgy közben kiderült hogy a mellettünk levő két szék üres úgyhogy Blanka beült mellém az útra. Neki már nem maradt hely a túristán úgyhogy bár turista jegyet vett átrakták a business classra, de ennek ellenére mellettem akart ülni. Én ugyan örültem a társaságnak de azért lehet hogy nem hagytam volna ki a businesst. Amúgy a kaja nagyon jó volt a gépen. A swájciak nagyon elkényeztettek minket, swájci csoki, meg kamambert, meg édessavanyú csirke, croissant, zsömlécskék és még sorolhatnám. Persze nem ebben a sorrendben  de nagyon finomak voltak mind. A legjobban a kamamber ízlett. A gépen aztán olyan film zene és programarzenál volt a szórakoztatórendszerben hogy amikor épp nem beszéltünk mindig néztünk valami filmet, hallgattunk valami zenét vagy aludtunk.

Így aztán el is telt lassan az utazást, Shanghai előtt egy órával elkezdett felkelni a nap és az addig lesötétíttet gépen a melletünk ülő srác felhúzta a redőnyt a másik sorban. Ebben a pillanatban Blanka maszírozta az elfáradt vállaimat és egy kis életet lehelt belém a tizenpár órás repűőút után. Szóval a kép a következő: épp hajnalodik és a nap mint egy lángolő rubintvörös tázgolyó éppen átbukkan a horizonton és miközben ezt te 13 ezer méteren szemléled egy gyönyörű lány maszírozza a vállad JJJJJ szal ja. Stílusosan érkezni tudni kell JJ hehe

 

Aztán leszálltunk és szerencsétlenkedtünk pár sort a reptéren. Az alergiám miatt engem bekísértek az orvosi rendelőre de kb két másodpercig tartott az egész. Felkaptuk a csomagokat és mentünk kifelé. Elkezdtünk azon tanakodni hogy hogyan jussunk el az egyetemeinkig. Mint kiderült a város pontosan ellentétes két végén vagyunk, mint kb budaörs és újpest. De arra megállapodást kötöttünk hogy felülüng a Maglére ez vicces mert amúgy a mágnesvasút neve MAGLEV (magnetic levitation) de mi maglével mentünk J. Nem hozta a várakozásunkat, 300 km/h nál megállapodott és úgy döntött hogy ma az neki pont elég is lesz. Aztán megérkeztünk egy nagyjából külvárosnak mondott végállomásra amiről mi azt hittük hogy majd városközpont lesz. Na jó akkor innen hogyan tovább, válasz taxi…. jó de előbb akkor pénzt váltani. Na azt nem lehet, bár a jegypénztárnál ki van írva hogy hivatalos pénzjegyváltó de nem lehet csak ha min. 50 dollárt váltasz. Mondom azt nem de erre mondja a csávó hogy lent a bankban válthatok akármennyit. Lecaplatunk hát a bankba. És mielőtt kitérek arra hogy milyen nehéz azt a kurva bankot megtalálni mert senki nem tud semmit, had áruljam el hogy milyen az időjárás kínában. Reggel hatkor volt 27-fok. most van kb dél és 33 fok van a páratartalom pedig 90%-os. Ez olyan mintha a nyílt utcán úgy éreznéd magad mintha szaunában ülnél. Baszott durva, és akkor még finom voltam és nőies. Szóval nagy nehezen megtaláltuk azt a bankot de ott meg a minimum összeg 100 dollár volt. Mondom a  kurva anyátokat, na de azért jó előveszek egy 100 dollárost akkor azzal jön a csávesz hogy még ez sem jó mert száz dollár a minimum de annál akárcsak egy yüennel is de többnek kell lennie. Nabazdmeg előveszek 101 dollárt és így már beváltják nagynehezen.

                Akkor keressünk egy taxit, közben én azt a tanácsot kaptam a bankban hogy menjek el A Nép terére metróval és onnan taxival mert az úgy sokkal olcsóbb. Így hát megfogadtam a tanácsot és tényleg az is volt. Blankának kerestem egy taxit beleültettem dobott egy csókot megköszönte hogy segítettem aztán elindult. Én meg metróztam 7 megállót (meg kell hogy mondjam hogy a magyar BKV kurvára szégyelje el magát legyen szives) és A Nép teréről betaxiztam az egyetemre. Itt beregisztráltam és most várom a buszt ami még kb 3 óra hogy elvigyen mert minthogy kiderült nem azon a campuszon leszünk amit eddig végig nézegettem magamnak (pedig iszonyat gyönyörűűűű és szép) hanem egy új campuson. Remélem egy mégnagyobbon ha lehet:D hátha mégis elveszek. Most jelenleg itt ülök a hallban a koliban és várom a buszt és megpróbálok nem meghalni a melegben. Ja amúgy megtudtam hogy a szobatársam orosz lesz szóval húúúúúúúhaaa.  Ugyanis végül hoztam 4 lityó pálinkát. Reszkess világ. Majd télen meglesz az.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr831346764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása