HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2009.08.31. 17:16 Tvili

kezdödik a szeptember

Na megint írok.

Próbálok minden nap írni de persze nem megy, ma van 31 szóval akkor 30-val kezdem a tegnappal. Tegnap egész jó kis napom volt fölkeltem reggel olyan tíz körül. lecsattogtam a konyhába, toltam egy pohár narancslevet és ráharaptam egy érett banánra majd a lobbiban összefutottam Felípével a kolumbiai sráccal és elmentünk a Turst-Martba ami a WallMart tulajdonában lévő kínai szupermarket itt. Ott vásároltam eddig mindent. Vettem egy lepedőt az ágyamra hogy arra üljek és ne a koszos ruhámmal piszkoljam be az ágyneműt. Elég szép lila kék keki színekben és csíkok de nem csak úgy csíkok hanem azért sztájlosan szóval nekem tetszik. Felipe meg vett valami istentudja mit ő is csak használati tárgyakat. Aztán vissza a koliba, meg is ebédeltünk a kanténban. Délután a srácokkal kimentünk és megcsodáltuk a Nanjing (ejtsd Nandzsing) utat ami Shanghai Váci utcája. Jó széles tele van emberekkel csordulásig és mindenhol kölülötted több száz méter magas felhőkarcolók magasodnak, mindenhol neon és totál luxus. A világ minden márkája képviselteti magát és ha kijön valamiből a legújjab szabás, dizájn vagy trend kb itt jelenik meg elsőként a világon szóval szó szoros értelemben Shanghai ütőerén sétáltunk végig. A Bundot még nem sikerült megnézni de időnk végülis mint a tenger szóval nem probléma. Közben én nagyon kajás lettem és egy kávéra is vágytam, kávét végül nem sikerült kapni és a tervezett pizzához sem jutottunk hozzá szóval így végül mekis bigmac menü lett a vége de végülis jól esett nem bántam meg. Aztán hazabusz meg metró meg minden. Otthon pedig le a cuccot gyorsan a szobába és elkezdődött a sörözés. De most komolyan ha több mint fél liter sört 90 Ft-ért árulnának a földszinten ahol laktok nem söröznétek minden este?:P:P Na szóval pont ezt tettük mi is. Aztán rájöttünk hogy mellettünk kb fél méterre van egy szoba ahol van biliárdasztal meg pinpongasztal aztán már gyűltek az emberek. Én meg egy nagyobb Afrikai társaságba keveredtem bele, már le is spanoltam velük mindenki iszonyat jó arc. Csomóan vannak mindenhonnan, vannak : Sierra Leonéből, Togoból, Madagaszkárrók, Szomáliából, Mozambikból, Elefántcsontpartról és még ezer másik helyről aztán vannak még törökök ( egy pár és nagyon jó fejek) ázsiaiak természetesen, csomó orosz  és pár bolgár meg lengyel, de van cseh, horvát, szerb és montenegrói is ( ami azért vicces mert szobatársak:-). Szóval szövődtek a spanságok fogyott a sör én meg rendesen bemákoltam de szerencsére nem csináltam semmi durvát csak vegyültem és ismerkedtem:D:D:D

Másnap reggel nem tudtam időben felkelni hogy találkozzam a tanárral és ennek több oka is volt. Legelőször is hogy másnapos voltam eléggé, másodszor pedig hogy az éjszaka lemerült a mobilom és nem ébresztett a csengőm.

A mai nap szóval elég nyugis volt hétfőn. Ugyanúgy reggel narancslé és banán. Aztán egy kis pihi meg zenehallgatás. Aztán gondoltam elmegyek a konzulátusra végül de nem sikerült helyette egy végetnem érő sétálós shoppingolásra mentem a többiekkel. Nem vettem semmit de ennyi hamisítványt egy helyen még soha életemben nem láttam. Nagyon durva hogy mlyen árak vannak és hogy mennyi minden van, de komolyan. Lányoknak shanghai kötelező uticél. Cipőt táskát mindent szinte utánnaddobnak olyan olcsó és választék mint égen a csillag. Szintén végül bigmac-et kajáltam aztán jöttünk haza. Már fáradtan voltunk és holnap reggel nyelvi teszt lesz ami alapján majd besorolnak minket az osztályokba szóval nem volt semmi sörözés. Jó persze pár sör lecsúszott a vacsihoz de csak szolidan nem volt semmi nagyobb szervezkedés. A mai a lejárom a lábamat a mocsokban és az emberáradatbant leszámítva egy tök kellemes szitáló esős shangai nap volt. Képeket most is csak igérek de holnap már megpróbálok felrakni párat.

 

Ádám neked meg üzenem hogy gyere nyugodtan. Kurva messze lakok a városközponttól de várok mindenkit szivesen. Szobatársam még mindíg nincs úgyhogy egyedül lakok egy kétágyas szobában, nem is baj mert legalább nem kell közösködnöm. Saját a fürdőszobám is szóval nagyon baba. Állítólag egy orosz gyerek lesz az élettársam itt de ahogy az ábra mutatja elveszett valamerre. Na mindegy majd felbukkan ha kedve tartja

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr401351180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Békakirálylány 2009.09.02. 21:03:16

Minden van? Van csillagos ruha is? Ha igen akkor most azonnal indulok.
süti beállítások módosítása