HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2009.09.12. 12:49 Tvili

úgy néz ki hogy vége az első hétnek

Úgy néz ki tehát hogy vége az első sulis hétnek. Az órák teljesen jók, végre a kínaiak csináltak valami jót is. Sikerült elsőre eltalálniuk a szintemet. Vagyis a szintfelmérőn a tanárok azért nem voltak teljesen idióták. A tanárok kedvesek és lassan érthetően beszélnek, van egy tanár aki kicsit gyorsít de még ő is érthető csak gyorsan kell jegyzetelni. Van szövegolvasás óránk, magnóhallgatásóránk, ujságolvasás óránk, és íráskészségfejlesztés óránk. A csütörtöki nap a legjobb akkor csak egy órám van reggel nyolctól, a szerdát viszont nem szeretem, három óránk van és a harmadik végére úgy éreztem magam mint egy kifacsart szivacs. Bár az órák 80-85%-át értem szótárazás nélkül is nagyon sok az új szó amit meg kell tanulni, ha ez így megy egy éven keresztül akkor igencsak ugrani fog a kínai szintem úgy vélem. A hét egyszerűen telt, nappal órák délben kaja este vacsora a nyugati kapunál utánna meg pár sör és pinpong vagy billiárd. Minden este pinpongozunk szinte, akkor megdumáljuk hogy kivel mi történt aznap. Már pinpongból is nagyot fejlődtem két hét alatt:D:D . Mire hazamegyek hazavágom az olimpiai bajnokokat is, Csavarok lecsapok pörgetek meg ami belefér.

Az egyik nap asszem pont csütörtökön Momoval meg Iszammal elmentünk masszázsra, Iszam felfedezte hogy kb 100 méterre a nyugati kaputól van egy kis masszázs hely, szóval úgy döntöttünk hogy kipróbáljuk. Tökre fájt mindenünket kimozgatták, voltak kellemes részei is meg kicsit ropogtatós részei is. Szegény masszőrlányokat sajnáltam, a csajszi hogy fellazítsa az izmaimat ököllel ütötte a karomat minden irányból és látszott hogy nagyon kifáradt. Egyszer majdnem eltörte a csuklóját:D:D Hiába hát nem nagy európaiakhoz vannak szokva, mire végigmentek rajtunk jól lefáradhattak:D Úgy volt hogy egy szobában volt három ágy (még szerencse hogy hárman mentünk) és két ágy fölött vascsövek a plafonon. Először megmaszíroztak minket aztán meg feláltak az asztalra fölénk belekapaszkodtak a csövekbe és a lábukkal maszírozták a hátunkat lépdeltek rajtunk meg táncikáltak meg mindenfélét:D Nagyon élveztem. Az egyik csaj tökre meglepődött hogy az Iszam milyen szőrös (Iszam libanoni) amúgy nem durván szőrös csak olyan férfiasan mint ahogy az arabok általában ( nem tudom hogy a libanoniak arabok e valszeg nem ), de a kínaiakon nincs szőr sehol szóval ez neki maga volt a majomember. Majdnem behaltunk a röhögéstől mert valaki mindig kitalált valamit és röhögtette a többieket. Főleg Iszamon röhögtünk mert ő csiklandós volt szóval nem tudom mit képzelt a masszázsról, hogy majd szemmel csinálják vagy hogyan? Na de all in all nagyon is jó volt, főleg hogy 25 yuent fizettünk fejenként egy óráért, az kb olyan 7-8 száz forintnak felel meg. Szóval abszolut jó árban van a masszázs is.

Tegnap vagyis pénteken kiengedtük a gőzt és elmentünk táncolni egyet a Zapatas-ba. Ez egy mexikói bár lehet hogy már írtam rólla. Ott volt az első buli ahol tequilát öntöttek a szánkba:D Most is kaptunk szájbatekilát:D:D:D A többiek ma városnézésre mentek amire én sanjos nem tudtam fölkelni de hát még van pár hónapom megnézni a várost ahol élek szóval nem sajnálom. Plusz ki is aludtam magam és a többiek pont a városnézés miatt nem jöttek ma velünk. Úgyhogy ők ma akarnak elmenni, tegnap csak söröztek a lépcsőn ahogy mindíg.

Jah és mindenkinek büszkén jelenthetem hogy mostam is. Egy adag fehéret és egy adag feketét. Talán kicsit kevés mosóport raktam bele, nem tudom de mintha nem mosott volna ki maradéktalanul, na de mindegy legalább tiszta fílinge van az alsógatyáknak meg pár pólónak. Igazából nem kell semmit csinálni, berakom a ruhát lehúzom a kártyát a mosógépen és megnyomom a play gombot. Nem kell állítgatni semmit. Viszont valami paraszt eltörte rögtön első alkalommal a szennyeskosaramat. Leraktam a mosógép tetejére és mire visszamentem kivették a ruhát a gépemből valaki más belerakta a sajátját és az enyémet egy másik mosógépre rakta. Ezalatt meg valami paraszt megpúpozta a saját mosott ruháival a ládikámat és még oldalt el is törte. Kis mocsok, úgyse fogok rájönni hogy ki volt, a kosár csak 12 yuan volt szóval nem drága de akkor is bosszantó.

Na ma valahogy befejezettnek érzem a dolgokat most hirtelen nem jut eszembe semmi amit írhatnék. Illetve történések mindíg vannak ahogy múltkor is mondtam, csak olyan súlyosan említésre méltó nem volt. Tegnap óra után x-boxoztunk Joe szobájában és csapatban nyomtuk. Ilyen szuperhősös játék volt. Én voltam a HULK:D:D:jeeeeeeeeee. Amúgy úgy döntöttem hogy szülinapomra meg szeretném lepni magamat egy PSP-vel, mivel itt kb a harmada vagy a fele az ára az otthoninak szóval még majd meglátjuk.

mindenkinek minden jót és puszikat

CIAOCIAO

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr531376964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása