HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2009.10.02. 08:05 Tvili

egy ünnepi bejegyzés

Mindenkinek nagy Hello. Október másodika van tisztelettel jelentem és tegnap naagy 60-dik szülinapi ünnepség volt Pekingben, itt Shanghaiban is de mivel tudom mivel jár egy kínai tömegnyomor ezért bevallom lusta voltam és úgy döntöttem hogy nem megyek ki másfél millió bámészkodó kínai közé a szakadó essőben és inkább barátokkal figyelem a dolgok ktörténését a tévéből ami egy általunk nagyon szeretett étterem falán lóg hatalmas plazma kivitelben. Nostehát úgy nézett ki hogy én, Cody(amcsi), Joe(szintén), Benedict(holland), Nevy-Ruth-Sara és még egy akinek most hirtelen nem ugrik be a neve(írek), Olga és Nadja ( oroszok) és persze Lyny aki britt de amúgy meg maláj asszem, de Manchesterben tanul és állampolgár meg minden szóval britt ja és letagadhatatlan britt akcentusa van ami amúgy nagyon kellemes főleg az amcsik akcentusa után. Hogy Joet ne is említsem aki azon kívül hogy amcsi, ráadásul NewYorki, ráadásul olasz, és ezt kapjátok ki ráadásul zsidó. Szóval ezt adjátok össze egy amerikai Yenki olasz zsidó angol akcentus.:D:D:D Nem mondom amikor dumálok vele mindig a Keresztapa című trilógia jut az eszembe és azon jár az agyam hogy vajon mikor fog megkérni valami kis "szivességre". Vele meg Jamessel szoktunk amúgy Ultimate Alliance-t játszani a szobájukban. Ez egy X-boxos játék amiben négyen lehetünk egy csapatban és Marvel szuperhősöket irányíthatunk küldetéseken át hogy megvédjük a világot a gonosztól persze. Joe játszik Venommal (amit én akartam de ő mondta hogy azt nem választhatom mert az az övé kapja be akkor nem is kell:P), James Deathpoolal (aki a farkas movieból a végén a főellenség a szamurájkardos küklopsz lézerszemes teleportálós öngyógyítós szuperkatona) akit eléggé el is basztak a Farkas filmben mert amúgy egy hős és nem antihős és a szuperképességeit is jócskán felturbózták, na mindegy. Jómagam szerényen The Hulk vagyok:D:D és kb tankot játszom. Azért szeretem mert a Hulkkal nem jó packázni nagy zöld ostoba betontömb (kb mint egy fradidrukker) de lényeg a lényeg, ne baszakodjál a Hulkkal mert szupergyorsan lealáz. Szóval így döntjük romba fiatalságunkat Joe szobájában. Joenak van egy szobatársa Aset aki kazah rólla majd később, de fontos lesz. Szóval kajáltunk egy isteni jót, ettünk Gulaorou-t (édes savanyú disznó), gombát, Gongbao csirkét, csípős tofut, zöldségtálat vagy 8-9 különböző fogást. rendesen belaktunk de voltunk rá tizen szóval jó. Amúgy a pekingieknek üzenem hogy ez a hely a kedvencem és peking styleban főznek szóval visszahozza a pekingi időket. Egyétek a pekingi kosztot mert nagyon jó dolgotok van ott. Utánna vettem még egyet a már előbbi bejegyzésekben említett Oriós banános shakeből és elmentünk billiárdozni. Az is szuper jól sikerült. Utánna hazajöttem írtam dórinak és mentünk fel Cody lakására filmestét tartani. Ahogy ez ilyenkor lenni szokott először hang nem volt aztán a film szart be aztán valami más mondjuk a dvd meghajtó nem volt kompatibilis azzal a laptoppal amibe bele akartuk rakni. De végül megoldottuk és megnéztük a Mulant amit én kölcsönöztem a srácoknak a szuper Disney gyűjteményemből. Aztán elmentem alukálni és felébredtem. Ma ma van de menjünk vissza még egy napot az időben 30-dikára és hadd meséljek a vérszomjas kínaiakról.

 

Szóval sok sok sörrel ezelőtt amikor még nem voltam ennyire fáradt és volt söröm is 30-dika volt. Essős szar nap mint itt Shanghaiban az ősz beköszöntével majdnem minden nap. A nap eltelt már nem tudom mit csináltunk de nem lehetett valami észveszejtően fontos mivel nem emlékszem rá. Na de este kicsit korán már fölmentem lefeküdni. Már a netezést is abbahagytam mikor hallom hogy valaki ordít egy rohadt nagyot az épületünk előtt aztán még egyet és millió hang egyszerre ordítozik kínaiul és futás lábak dobogása reccsenések csörgések. Menekülő emberek zaja. A történet még pár héttel ezelőttig visszanyúlik. Hadd meséljem el, vannak ugye a kazahok akik szerintem a legálatabb arcok az egész kampuszon, csak hogy egy példát mondjak van egy srác aki Aszet(Joe szobatársa) legjobb barátja. Jól kiegészítik egymást Aszet egy nyugis kiegyensúlyozott alak Aszim a haverja viszont hogy egy angol szlenggel éljek complete LOCO. Az ember tiszta őrült, azt lehetne mondani hogy 90 fokon ég a vére és az egész gyerek Rock 'n' Roll. Egyik bulin kinézett magának egy orosz csajt aztán amikor az orosz csaj lepattintotta (az orosz csajok nagy ribancok itt amúgy) nem tudta hogy kimutatni az érzelmeit nem tudta mit csináljon és tisztára begolyózott. Odament a lányhoz hogy megdumálja vele de a csaj egy másik srác oldalán volt asszem egy türkmén oldalán de ez most nem is lényeges. Aszim erre teljesen paff lett és belekötött a srácba hogy hogy képzeli hogy az ő kiszemeltjével mer őgyelegni. Aztán a csaj kapott két pofont meg egy rugást és a srác az oldalán persze le akarta állítani de erre Aszim kést rántott és a torkának szegezte hogy kinyírja de persze a többiek is akkor már észnél voltak és leállították Aszimet. Szóval Aszim egy kurva jó arc srác én imádom de nem ajánlatos vele kikezdeni mert angolt csak tőmondatokban beszél, kínait nem nagyon úgyhogy egyetlen nyelv az orosz és ha nincs körülötted pár orosz hogy lenyugtassa ha épp rádszállt akkor háátt......... na mindegy légy ügyes. Szóval van Aszim és neki egy barátja akinek szintén elfelejtem a nevét állandóan (pedig őt még jobban is kedvelem mint Aszimet, de mentségemre legyen mondva hogy vagyunk vagy 500-an itt cserediákok vagy 200 különböző országból és olyan nevek vannak mikről még hallani sem hallottam, az arabok könnyűek az egyik fele mohamed a másik fele musztafa a maradék meg valami új könnyű arab név) szóval ők a Rock'n'Roll srácok és vettek maguknak egy kicsit illegálisan átalakított kismotort. Ennek a másik srácnak elég rendesen át van alakítva a kismotorja, és kedvenc szórakozása hogy ha partizunk a koliban vagy csak úgy sörözgetünk esténként akkor szeret a 2-3 négyzetkilóméteres kampuszunkon rodeózni egy kicsit ami persze kövérgázzal jár együtt és a kínaiak nem nagyon szeretik mert ilyenkor iszonyat hangot ad ki. Amit én persze szeretek de a kínaiak este olyan 1-2 óra körül már nem annyira díjjaznak. (mi mindíg később fekszünk) Naszóval ezen az ominózus estén én már elmentem pihenni mert fáradt voltam, hallottam szokás szerint a EÖRSDDÖÖÖÖFVV hangefekteket a mociból, sörözés hangjait aztán történt a dolog. Én már csak másnap tudtam meg a teljes sztorit de az volt hogy a kínaiaknak elegük lett. Már a biztonságiakat is kihívták a srácra már a rendőrök is voltak a kampuszon. Nincs ugyanis rendszámtáblája és ezért feljelentették őt. De nem tudták elkapni és megtalálni. Szóval a kínai nép a saját kezébe vette az irányítást. Aszet elmondása szerint ők már elég jól besöröztek szóval harcképtelen állapotban voltak. És ekkor vagy húsz kínai a szállásáról kiözönlött (ők a bentlakó dolgozók lehettek, szakácsok meg takarítók meg kertészek meg ilyesmik itt van a szállásuk kb szembe velünk), és a moci felé vették az irányt. Mivel a srácok azért ennyire nem jó harcosok és már söröztek is, okosan felmérték a terepet és kereket oldottak. A kínaiak mérgükben nem tudtak mit tenni, így a mocin töltötték ki a dühüket.

Másnap este egy sör és egy cigi mellett találkoztam velük a lépcsőn elég lehangoltnak tűntek de röhögtek az előző estén a másik srác most egy bringán volt. Jól ki is röhögtük, fura volt bicajjal látni:D:D. De megnyugtatott hogy no problemo mert két sarokra innen van egy műhely és jövő hétre már kész is van a moci szóval jön a második menet csak most kicsit több kazahhal meg üzbéggel meg türkménnel, lehet hogy még a törökök is beszálnak:D:D:D

Na tehát zajlik az élet itt Shanghaiban is. Ja amúgy elsején megkaptam az ösztöndíjjamat, 2900 yuant. A 2000-es tartozásából a suli csak 1500-at volt hajlandó megadni dehát egye fene örülök hogy egyáltalán megkaptam én már arra számítottam hogy nem lesz semmi belőlle. Vettem azonnal egy normális masszív esernyőt, ajjj olyan szép, tök busze vagyok rá: naaagy, barna kemény nyele van, sötétkét világoskék fehér kockás, nagyon elegáns, és nem utolsósorban hatalmas. Az igazat megvallva a kis összecsukhatós pici kínai gagyiernyőtől amit még az előző lakóktól örököltem már agybajt kaptam úgyhogy pont a legjobbkor jött ez. Vettem még kontaktlencsevizet is, bekajáltam két hatalmasat aznap, meg elmentünk karaokizni is a James, Mandy(indonéz), kóreaiak, Joe társasággal. Énekeltünk Elvist, Lady GAGA-t, Backstreesboyst, Beatlest, Linkinparkot, BonJovit, ment a Dancing queen is az talán Abba nem is tudom. Szóval jó este volt.

ma már tanultam is a kínai tanulópartneremmel. most megyek lazítok egy kicsit aztán írok a fejleményekről ha lesznek

mindenkinek szép napot pápá

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr641422166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása