HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2009.08.17. 14:29 Tvili

Megjöttünk+!

Szóval szombat estefelé megjöttünk Danival gömbiéktől:D:D:D

kurva jó volt Gömbi szülei iszonyat jó fejek voltak és hullára zabáltattak minden jóval pl.: gundel palacsintával, levessel, marhapörivel szóval vááá. Ittunk almapálinkát fütyülőst boroskólát fröccsöt sört meg amit még elbírtunk szóval panaszra abszolut nincs okunk. A társaság is rohadt jó volt, egy csomó loncsos rokker meg metálarc és mindenki kurvajó fej volt és még a piát is bírták.

Első este csütörtökön úgy kiütött az almapálesz hogy már kettő körül hajnalban bealudtam a bőrkanapén. Dani erre kitalálta hogy most kurva vicces lesz és tejszínhabot fújt a kezemre, de rohadtul nem jött be neki mert fölkeltem és letöröltem. Aztán ittam még egy kicsit és visszadőltem ekkor Dani megevett még egy tréfarépát mert most a sapkámat fújta tele tejszínhabbal ami persze elolvadt és a sapkámban állt a tejszín és csöpögött ki belőlle mint a szar. szóval rohadtul jó volt. De gömbimama megmosta és kiszárította szóval puszi neki. Másnap kávé szőlő meg reggeli /ebéd és elvitt a mamája körbe megmutatni Záhonyt. Nekem nagyon bejött a hely. Kellemes kicsi nyugodt , jók a csajok, állatok a srácok és hát bár a kocsma nem 5 csillagos de nem is kell annak lennie (mondjuk az zavart hogy konkrétan semmi nem volt benne még egy zacsi mogyorót sem tudtam venni)

aztán pénteken 5-re elmentünk focizni és nyolcig fociztunk is. Szombatra és vasárnapra olyan izomlázam lett a lábamban tőlle hogy járni alig bírtam és csak így most hétfő délutánra kezd már elmúlni.

HOlnap jelentem megyek a vízumért. Hétvégén AFS orientációra megyek és jövőhét szerdán indulok. onnantól kezdődik a menet

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr561315077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adi-badi 2009.08.17. 15:49:47

és még azt meri valaki mondani, hogy a kanbulik a múltté? csoda, hogy alkoholérgezés nem lett belőle :)

Julissss 2009.08.27. 20:16:00

bocsi, h ide írok, cs nem volt jobb ötletem :P szóval a Blanka teljes neve Szabó Blanka, ha rá gondolsz, de gondolom igen, és ha iwiw-re fel tudsz menni komolyabb akadályok nélkül, akkor az ismerőseim között megtalálod :)
és amúgy milyen? :D
süti beállítások módosítása