HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Indafotó képek

Világnagy baromságok

ez a blog az utazásaimről és az alatta szerzett élményekről szól. Illetve mindenről amit úgy gondolok hogy érdemes leírni, vagy csak unatkozom és nincs mit csinálnom.

Friss topikok

  • Békakirálylány: Ezek a rendszabályok nagyon viccesek, főleg az, hogy komolyan gondolják. Élvezd az uccsó napokat, ... (2010.07.05. 20:45) ......to prevent your health :)
  • sebastian31: látod-látod, csak nőkkel ne kezdjen az ember:D amúgy PARÁDÉ, csupa nagybetűvel. A csajnak meg igaz... (2010.05.17. 13:01) a levágott ujj és az exponyitó hajós hányás :D
  • sebastian31: hát ez parádé volt:D:D szakadtam végig..azért örömmel olvastam h nem unatkozol, bár a bulik végkif... (2010.04.27. 11:59) wow... köszi szépen srácok és persze Dórim
  • T.Ildi: Kösz a beszámolót. Látod mindenki lesi. Ma irtad és már is két bejegyzés. Mindenkinek javaslom ezt... (2010.04.22. 20:27) újra itt
  • T.Ildi: Lassan egy hónapja nem írtál. Leslek a neten, de ott se vagy! Hol vagy? Érdekel mi történik veled! (2010.03.27. 14:10) Hello evrivan

Linkblog

2009.10.11. 15:44 Tvili

palacsintát sütöttem

Hát a tegnapi napom elég rendesen alakult. Voltam a szombati órán és meglepően egészen értettem. Pedig pont ezt az órát utálom a legjobban mert abszolút semmi közöm nincs ahhoz ami az órán folyik, de most meglepően étettem mindent és még hozzá is tudtam szólni. Számoltam az igaz-nemigaz, ugye-ugye beszólásokat és az ugye-ugye-ból volt csak 79 a másfél óra alatt.

Aztán feljöttem a szobába megírtam azt amit előbb írtam raktam föl pár képet. Felhívtam Olgát az orosz csajszit (moszkvai) elmentünk a Trustmartba bevásároltunk a palacsintához. Kajáltam egyet még ez előtt. Aztán elmentem konditerembe és edzegettem, már fogytam legalább öt kilót sztem és ha minden héten lejárok ötször ahogy elterveztem akkor elég druván fogok kinézni. Aztán hatkor fölszedtem Olgát Nyikát és jött még Xusa (-Xénia) is meg Dima. Csatlakozott hozzánk Ulu meg Mine is a török pár de aztán elmentek hotpotot enni másokkal még mielőtt megsütöttük volna az elsőt. Az első palacsinta szabályszerűen elszakadt és béna volt de utánna beindult a dolog. Hihetetlen de iszonyatfinom palacsintát sütöttem. Kettőt úgy fordítottam meg hogy feldobtam a levegőbe. Naaaagyon profi mi? Miközben sütöttem a csajok sürögtek forogtak körülöttem, Dimával jót szórakoztunk rajtuk mert kérdezgették hogy ez így jó-e meg azúgy finom-e, közben shifunak hívtak (=mester) szakácsot akartak mondani sztem ami chushi de nem baj bár felhívtam erre a tévedésükre a figyelmet ők eldöntötték hogy mesternek szólítanak én meg nem veszekedtem velük. Igazából palacsintát zabálhattam és közben három csinos orosz csajszi mesternek szólítgatott szóval erről ennyit. Egyébként külön érdekesség hogy amikor már elfogyott a tészta összekanalaztam az utolsó csöppig és a legeslegutolsó kanál tészta úgy folyt szét a serpenyőben hogy halál pontosan a régi NagyMagyarország térképét rajzolta ki. Nem tudom hogy ez valami jel-e vagy mi de mindenképpen örültem neki:D

Aztán visszamentem a szobámba Xusa elment futni a többiek is visszamentek a helyükre. Az volt a terv hogy elmegyek sörözni de senki nem volt hajlandó velem jönni szóval tervet váltottam és csatlakoztam Joékhoz akik a JJ nevű klubba mentek. Nem tudom mi volt ma de a külföldieknek ingyenpia volt. Ehhez mérten elég tisztességesen bemákoltam, amúgy maga a hely elég felemás volt. Nagyon modern igazi kis partibarlang telenyomva hangfalakkal mélynyomókkal fényefektekkel. iszonyat nagy dj pulttal, erős piákkal viszont a hatalmas hangfalarzenál ellenére volt kb ey 2x4méteres tánctér. Na kössz szépen, amúgy ez van minden kínai klubban, kis asztalkák amiket körbe lehet állni, hatalmas kényelmes bőr fotelek meg bárpultok és mindenki ül valahol vagy támaszt valamit és kockázik és iszik mint az állat. Tánctér meg van kb egy zsebkendőnyi. Nembaj azért élveztük. Akartam csinálni képet de a Predátorból vett kommandósjelmezt viselő szuperzsoldos biztiőr odajött és meglóbálta a kolbászújját az arcom előtt hogy nemnem-nem szabad mobiltelefonnal vaku nélkül iszonyat szar minőségű fényképet készíteni egy füstben szárazjégben úszó fényektől villózó, stroboszkóppal a szemedbevillógó partiról. De azért kettőt sikerült csinálnom fölrakom aztán szörnyülködjetek. Látni úgysem fogtok rajta semmit de legalább fent lesz.

na akkor jöjjenek a fényképek a palacsintáról

mostanáig ő volt a legkínaibb dolog amit itt Shanghaiban láttam. Ő meg pár haverja felváltva szoktak vakon hegedülni a ny-i kaputól a Trustmartig vezető úton a járdán a fák alatt. Nem valami jó de valószínűleg az olcsó és régi hangszer miatt. Amúgy még így is élvezhető

 

 

 

 

 

 

ezt kicsit kinagyítottam mert rossz a minősége. Sötétedés után már rosszul fényképez a telóm. Na a képen épp a Z épület egyik emeletének egyik konyhájában vagyunk a baloldali Xusa a jobboldali Nyika(ő a szibériai) mellesleg van egy kis Aliszás beutése sztem már ami a külalakot illet. Nem nagyon de valami hasonlít csak még nem jöttem rá hogy mi. Épp elkérte a serpenyőt mert annyira lenyűgözte a palacsintafeldobós megfordítós trükköm hogy ezen felbuzdulva ő is akart sütni egyet:)

 

 

 

 

igen igen még mindíg a palacsintára várunk. Baloldalon Dima, jobb oldalon Olga. amúgy nagyon szép nagy vöröses barnás haja van és szemüveget visel ami mellesleg nagyon jól áll neki. Valamiért most nyomit játszik. Elég rossz kép lett rólla, a haját is összefogta és a szemcsiét is levette. Nem kellett volna. Na mindegy köszönjük Emese.

 

 

 

 

 

 

a kis kuktáim megpróbálnak belekontárkodni a mesterúr főművébe a palacsintába. Mégpedig úgy, hogy megeszik azt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ez az uccsó palacsinta. Nem, nem ez az amelyik nagyMagyarországra hasonlít. Azt sajnos Dima elhappolta előllem mert valamiért hatalmas késztetést érzett arra hogy felfalja nagyMagyarországot. Szóval amint készlett és kiraktam a serpenyőből már le is csapott rá és tömte befele. Előtte természetesen elmondtam neki hogy mire hasonlít szóval tudta mit tesz. Na mindegy rá ezentúl figyelek. Lehet hogy valami baja van a magyarokkal?:D kis Borat

 

 

 

 

 

és a végén itt a mester, remélem nem kell senkinek sem bemutatnom a főszakácsurat. Nagy büszkén tartja utolsó palacsintáját amit később mérhetetlen jóindulatából a Xusa szobatársának adományozta amiért kölcsönkaptuk a serpenyőjét a szeánszunkra. És igen a kép szándékosan nagyobb.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Xuska a pinpongos termünkben

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ha a cica jóllakott dorombol, ahogy a kis kuktáim is tették a kiadós palacsintázás után. Puszi a hasukra:):)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nyika elégedetten és jóllakottan üldögél az ablakpárkányon miközben jó szibériai ruszki szokás szerint a teáját szürcsölgeti egy fölöttéb igénytelen papírpohárból, de ez nem az ő hibája ne rójjuk meg ezért.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

csak lefényképeztem még a vásárlás alatt hogy emlékezzek hogy azért tud tiszta is lenni az ég még Shanghaiban is. De ne tévesszen meg azért általában durva szmog van. Az épület amúgy a kolink

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A JJ klubb belül, a homályos alak aki épp belehalyol a lámpába és fekete kötött mellényt meg fehér inget visel az Ladi (Ladislav) a cseh srác

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

igazából ezt a képet a szememmel készítettem. Ezt láttam az ingyenpiáknak köszönhetően úgy két órával az elző kép után:D:D:D:D

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://vilagnagy.blog.hu/api/trackback/id/tr21442707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T.Ildi 2009.10.11. 17:19:21

Én úgy gondoltam, hogy a csajok sütik és Te eszed. Meglepő számomra miket tudsz!
Az utolsó kép teljesen átadta azt a hangulatot, amit a klubban láttál.
Szinte érzem a füstöt a zenét

Töki=öcsi 2009.10.12. 14:57:16

Hát elég jó mókákban van neked részed, eléggé irigyellek, és hallod, szar bevallani, de lassan felnézek rád :D, na de ne bizd el magad, nem adom az ölelést olyan könnyen :D
süti beállítások módosítása